Even voorstellen

Na een aantal weken vooral gekeken te hebben op dit forum, leek het mij tijd om mijzelf eens voor te stellen. Sinds een aantal maanden ben ik me meer gaan interesseren in horloges, hier heeft dit forum zeker aan bijgedragen!

Op het moment ben ik in het bezit van 4 horloges. Mijn Skagen heb ik al een aantal jaar, ik blijf het een mooi klokje vinden en hij draagt ook erg fijn doordat hij erg dun is.

Daarnaast heb ik onlangs een Avi-8 Flyboy aangeschaft, op het moment zit hij op een goedkoop nepleren bandje. Er is een groene Zulu strap onderweg en ben nog op zoek naar een mooi leren bandje dat hierop past. De originele leren NATO vind ik wat te dik met mijn polsomvang van 16 cm…

Van een forumlid heb ik een Gigandet Skyscraper kunnen overnemen, voornamelijk omdat ik benieuwd was hoe een klok van 44cm op mijn pols staat. Helaas vind ik hem wat te groot, dus deze gaat waarschijnlijk binnenkort in de verkoop.

Als nieuwste aanwinst en ‘beater’-watch heb ik een Russische Vostok van eind jaren '80.

De eerstvolgende aankoop zal een duiker worden, zit nu erg aan een SKX007 te denken, maar er zijn ongetwijfeld veel meer modellen die ik nog niet ken. Ik hou de horlogemarkt in ieder geval goed in de gaten, ik denk dat ‘het virus’ mij ook te pakken heeft :wink:

7 likes

Weesch welkom op het forum! :ok_hand:

Welkom! Ook ik heb laatst een 44mm horloge geprobeerd, maar die ging al snel weer in de verkoop… :smile: Die Wostok is leuk!

Welkom!
Goede intro :+1:

Welkom!

Welkom op het forum!

Welkom hier, je begint met leuke, vriendelijk geprijsde horloges. Ik zou, indien ik jouw polsomgang had, zoeken naar 36 ~ 40 mm horloges, ik denk dat die het beste staan op jouw pols. Als bijkomende voordeel, er zijn veel prachtige, vintage modellen, waar je dan ook de keus uit krijgt. De Skagen staat jou inderdaad het best!

Welkom hier op het forum

Welkom :grinning:

Van harte welkom en veel plezier op het forum.

Dank voor het advies, dit is inderdaad de richting waar ik zelf ook een beetje in zit te denken. Zag hier pas een mooie vintage Osco Aquatic langskomen, maar ik was er helaas te laat bij.

Welkom

Leuke horloges! En natuurlijk ook welkom en veel plezier op dit forum.

Groet,
Arvid

Welkom :clap:

Pieter.

Welkom en veel plezier gewenst .

Welkom!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van het meest gezaghebbende HorlogeForum in de lage landen. :watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom en veel plezier hier :slight_smile:

Welkom!

Welkom op dit leerzame forum.
Je Skagen mag er zijn , staat goed op je pols.