Even voorstellen

Hey allen

Ik zal mezelf hier even voorstellen. Ik ben Danny en ik ben (helaas) sinds een tijdje aangestoken met het horloge virus door een goede vriend die er toch wel veel van kent. Vroeger droeg ik eigelijk nooit horloges tot ik op een gegeven moment in een winkel een mooi exemplaar zag van een niet nader te noemen merk, en nog enige jaren later 1van een merk van het spul dat je beter in je auto kapt dan om je pols draagt🤣. Tot ik op een gegeven deze boven genoemde vriend leerde kennen en hij me introduceerde in de wereld van de betere en mooiere horloges. Ik heb dan eerst een sunburst blue dial Seiko gekocht om als daily te dragen en achteraf heb ik dan een Dan Henri (daily beater) en gouden Bulova Super Seville (heb ik nog steeds) met zwarte diamond dial bijgekocht, en na een tijdje had ik dan een Tudor Prince day date met linnen dial die ik na een tijdje trug verkocht omdat ik hem nooit aan deed, wat ik best spijtig vond. Sinds die tijd ben ik vooral veel aan het kijken geweest wat ik echt mooi vind van horloges en wat juist niet, en natuurlijk wat bijgeleerd over de merken die er te koop zijn. Momementeel heb ik dan een groene Tissot Psr automatic overgenomen van iemand , en ik ben er echt wel super tevreden over. Momenteel ben ik op zoek naar horloges die bij men andere obsessies passen namelijk auto’s, fotografie en Jordan schoenen, dit zal dan iets worden van de bekendere merken Omega, Longines of Tudor afhankelijk wat er eerst op mij pad komt. Hopelijk komt er met de jaren een budget vrij om een Rolex Pepsi te kopen want dit is toch wel echt 1van men favoriete horloges. Hierbij nog enkele foto’s van de genoemde horloges.

IMG_20250514_210834

50 likes

Welkom Danny. Veel plezier hier.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Ik moest een beetje mijn best doen om door je stukje tekst heen te komen, Danny. Niettegenstaande dat, welkom op dit liefhebbersforum!

1 like

Hey sorry dat het slecht leest, ik ben spijtig genoeg geen held in perfect Nederlands typen😅
Toch bedankt voor de welkom

2 likes

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Hartelijk welkom! Mooie tijd hier.

1 like

Welkom! Fijn dat je ook bent aangestoken met het zeer besmettelijke virus! Enjoy!

1 like

Welkom hier Danny :wave:t2:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit mooie forum.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom, veel plezier hier!

1 like

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom Danny :partying_face:

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom ! :+1:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom op ons gezellige horlogeforum :+1:

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Welkom en veel plezier hier op het forum.

1 like