Even voorstellen!

Mijn naam is Jasper, 27 jaar en de laatste jaren heb ik steeds meer interesse gekregen in horloges. Van uiterlijk tot de mooie uurwerken en van vintage tot gloednieuw!

Mijn liefde begon al jong toen ik ooit iemand een Datejust zag dragen en zo moet ik zeggen dat er toch wel een jongensdroom uitkwam toen ik vorig jaar mijn eerste eigen Datejust gekocht heb. Iets waarvan ik niet gedacht had dat ik het ooit zou kunnen betalen (op jonge leeftijd was 50 euro sparen natuurlijk al een probleem).

Maar goed, al lang ‘kijker’ op het HF en nu ook besloten om een account aan te maken om er alles uit te halen wat erin zit!

Collectie bestaat inmiddels uit verschillende horloges, wat goed overeenkomt met mijn interesses. Van een DJ tot een Conquest, tot een Vintage Bulova SS.

58 likes

Welkom bij de club Jasper.
We love to see your watch pictures. :+1:

1 like

Welkom Jasper emot-tiphat

1 like

Welkom Jasper, kom maar op met de foto’s :+1:

1 like

Welkom en kom maar door met die plaatjes!

1 like

Welkom en ik sluit me aan bij bovenstaande, een overzichtsfoto van de collectie zou leuk zijn!

2 likes

Welkom!

1 like

Welkom Jasper ! :smiley:

1 like

Welkom Jasper.

1 like

Hey Jasper,

Leuk dat je een account hebt gemaakt.
Heel veel plezier op het forum.
Hou ons op de hoogte van je aanwinsten en zet het lekker op de foto :stuck_out_tongue_winking_eye:

Have fun :raised_hands:

1 like

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom Jasper, zodra je wat likes hebt ontvangen en gegeven mag je hier foto’s uploaden. Gefeliciteerd met je DJ!

2 likes

Welkom op HF :facepunch:t2:

1 like

Welkom hier

1 like

Had iemand al foto’s geroepen? :sunglasses:

:rofl: welkom :partying_face:

4 likes

Welkom!

1 like

Welkom…:+1:

1 like