Hoi, na een paar weken hier te zijn, lijkt het mij precies goed om me voor te stellen. een vorm van beleefdheid.
Ik ben Robin, 39 jaar uit Antwerpen.
En ben al een paar jaar horloge liefhebber. ik heb niet een bepaalde trigger gehad, of een horloge gekregen van iemand, maar gewoon gefascineerd geraakt door het analoge ervan.
Ik heb geprobeerd een smart watch te dragen, maar heb ik maar een paar maand volgehouden, ik wou niet zo geconecteerd zijn, en leide me af. maar had wel de nood aan de tijd te weten zonder op mijn gsm te kijken ( in meetings, etc… ) en vindt een horloge wel een mooi juweel naast een functioneel nut voor mij. ik heb ondertussen een mini collectie opgebouwd en ook al wel wat verkocht. momenteel is dit mijn collectie. ik probeer er voor te zorgen dat ik nooit meer dan 8 horloges heb, als er bij komen moeten er ook uit. ik weet dat het er 9 zijn momenteel en er komt nog een 10de aan ( pelagos 39). maar weet gelukkig al welke 2 eruit gaan. het lege plekje dat je zie,t daar zit normaal mijn worldtimer, maar die is momenteel in zwitserland voor repair ( gelukkig in garantie)
Ik ben zeker nog niet gereed, en ben ook wel iemand die regelmatig iets veranderd aan de collectie.
Momenteel is het weer even goed, maar zou nog graag een zenith defy skyline hebben in de toekomst.
Ik ben blij dat ik hier wat mag rondhangen van jullie