Even voorstellen

Een goede avond,

Ik ben Richard en 23 jaar en ik heb ergens halverwege dit jaar besloten in delen “volwassener” te worden. Niet meer een pure student maar iets meer verantwoordelijk dus. Daarbij hoort uiteraard een volwassen hobby, naast muziek heb ik altijd een voorliefde voor mooie dingen gehad. Vooral vintage/old school spreekt mij aan. In autotermen liever een BMW 507 dan een 5 serie.

Nu weer terug naar horloges. Momenteel heb ik enkel een zilveren Daniel Wellington Classic Sheffield 40mm. Daar wil ik graag verandering in brengen. Het liefst wil ik beginnen met een vintage rosé gold met bruine leren band, daar heb ik zo’n 500 euro voor te besteden.

Voor een nieuwe horloge heb ik via het forum al wat onderzoek gedaan en dit sprak mij erg aan, niet vintage maar mijn kennis is daar nog te beperkt voor.

• Ingersoll Nez Percé
  • Bulova Accutron II
1 like

Welkom!

make my day! :joy: :+1:

http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p15750h118s845-Watch-band-Chrono-VI.html

http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p14766h4s1596-Buckle-Jasp-HeDS-201.html

Seiko 5 Automatic sinds 1963

Zit je voor ± €160,- gebakken!
Prima starter en kwalitatief een stuk hoger dan de DW

Grt.

Mijn beste,

Welkom in die beminnelijke wereld der horlogerie!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom Richard!

Richard, Welkom.

Ik heb altijd het idee dat ik het forum in de gaten houd, maar je bent door het forum op de Ingersoll & de Bulova uitgekomen. Ik heb ze eigenlijk niet voorbij zien komen. Zeker niet zo dat het tot een aanbeveling zou hebben geleid. De Bulova is wel eens langs geweest, als leuk, maar toch niet vergelijkbaar met een originele Accutron. Als Ingersoll hier überhaupt besproken wordt is het m.i. denigrerend & is de conclusie dat een willekeurige Chinees een prima en goedkoper alternatief is. Toch opvallend, hoe 2 mensen het geschreven hier, heel anders interpreteren :smile:

Beste Richard,

Hartelijk welkom op dit forum en veel plezier gewenst.

Groet,
Arvid

Hartelijk welkom op dit gezellige forum. Neem de tijd om lekker rond te neuzen, er valt veel te leren over, je raadt het nooit, horloges :slight_smile: Hierdoor krijg je een bredere kijk op het horlogewereldje.

Veel plezier hier!

Welkom! :+1:

Welkom!

Welkom hier!

En succes met je reis naar het volwassen worden :wink:
Tijdens deze reis zul je merken dat je oa je smaak best nogal regelmatig bijgesteld zal worden naarmate je meer informatie tot je krigt hier…

Het is dus ook altijd de schuld van de liefhebbers hier… Het beste excuus wat je kan gebruiken indien je “verantwoording” moet afleggen aan je relatie.

Gr Johan

welkom en veel plezier hier:)

Meer lol met een Ingersoll

welkom op het HF :+1:

Welkom

Ik vind je al leuk! :smiley: welkom!!!

Welkom!

Van harte welkom !!!

Welkom!

Welkom en veel plezier hier :thumbsup:

Welkom hier

Welkom!