Even voorstellen

Welkom op HF, Stan!

1 like

Welkom!

Zoals @Lexaf al aangeeft, schreeuwt een dergelijke pols om een vintage horloge. Bijkomend voordeel is dat die horloges vaak zeldzamer zijn en je onderscheiden.

Ook die is onderscheidend! Coole keuze.

Ik ga me niet bij je allereerste post direct in jouw levenssfeer mengen, maar met 27 ben je echt te jong om je autonomie en zelfbeschikkingsrecht al in deze mate op afstand te zetten.
Tegelijkertijd, ben ik licht jaloers. Meer horloges (en duurdere horloges) betekent namelijk zeker niet altijd meer plezier van de hobby. Geniet van elk horloge dat je tegenkomt en take it slow.

2 likes

Welkom op het forum Stan met veel leesplezier toegewenst. Ik zie dat je al een leuke collectie hebt.

1 like

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom bij de club Stan, leuke collectie :+1:t2:

1 like

Welkom en meng je vooral in de Microbrand draadjes. Deel 1 zal veel inspiratie geven, deel 2 is off to a good start.

Desondanks kan die 44mm spanne nog weleens lastig zijn, oom afhankelijk van smaak. In de dress categorie beweegt er wat, maar bemerk ik ook dat prijzen toch (eenmaal geïmporteerd) richting de 1500 kruipen omdat men het dan opeens belangrijk vind een duurdere handwindee erin te steken (zelf zou ik dunne automaten liever zien).

1 like

:wave:

1 like

Welkom Stan! Die Hult is tof :+1: Vwb kleinere horloges: mij bevalt de Kuoe old smith (35mm) erg goed. Vintage formaat en look, met toch ook bepaalde eigen stijl. Plaatje van internet:

IMG_1326

3 likes

welkom

1 like

Welkom op HF Stan. Geniet van je persoonlijke horloge reis

1 like

Aangenaam Stan :partying_face:

1 like

Hey welkom Stan!

Een leuke GADA is naar mijn mening wel de Clemence Munro, zeker vanwege de 37,5mm en 45mm lug to lug.
Echt een heel erg comfortabel horloge.
Anyhow, succes met de zoektocht, de collectie zal nog wel uitbreiden met al dat moois op het forum :grin:

2 likes

Nice, welcome

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom!

1 like

Alsnog welkom!

Goede keuze voor de toekomst, lekker doorsparen en niet je geld aan een “tussenoplossing” uitgeven.

Zeker niet onaardig en staat je goed! Ok, de praatjes op hun website zijn wat overdreven maar ach… mooi horloge.

Opruimen die zooi! Sorry, maar ik kan er niet goed tegen die Plagiani dingen.

Kijk, voor het zelfde geld als een Ali kopie heb je gewoon een heel tof merkhorloge met een eigen smoel en van goede kwaliteit.

Heel veel sterkte! Respect als je dit vol gaat houden :joy:

1 like

Van harte welkom Stan :+1:

1 like

Aangenaam kennis te maken, Stan.

1 like

Welkom Stan!

1 like