Over recyclen gesproken
Bedankt voor deze mooie informatie. Ik ben inmiddels al een beetje op de hoogte van het 321 uurwerk. M’n vrouw claimt nog steeds geen interesse te hebben in horloges maar als we ergens naar toe gaan pakt ze wel altijd één van de andere vintage horloges van m’n opa die ik dan moet winden en instellen:rofl:. We kwamen er overigens achter dat we een Speedmaster in de la hadden omdat ik een YouTube video van een Swatch Moonswatch samen met m’n zoon bekeek. Ze keek even mee en zei: dat hebben we gewoon in de la liggen maar dan heel oud
Dank je
Welkom op het forum, Gert!
Van harte welkom Gert
Dat was een behoorlijke (tijds)investering dan.
Omdat je het waard bent
Van harte gefeliciteerd
Gefeliciteerd en welkom!
Welkom op Horlogeforum!
En man, wat een verhaal zeg! Bijna een pre-moon Speedmaster met het befaamde 321 caliber weggegooid! Maar goed dat die nog gered is! Die horloges zijn serieus nog echt heel waardevol!
Bedankt Het proces van het lid worden van HF duurde weliswaar geen 2 weken
maar ik moest wel even wennen aan het ‘format’. Voorheen kwam ik via een Google search wel eens op dit forum terecht maar dan dacht ik dat het iets van vroeger was wat niet meer actief is. Nu dat ik een tijdje heb rond gesnuffeld begrijp ik de structuur beter en snap ik dat dit forum een goede thuishaven is voor Nederlandse horloge liefhebbers/gekkies…
Bedankt
Ja, toen ik bij de Omega horlogemaker kwam (die trouwens vlak bij me bleek te zitten) bleef de beste man eerst een beetje op de vlakte, ik denk dat hij het probeerde van me te kopen voor een gunstige prijs, maar toen ik liet weten dat ik het absoluut niet wilde verkopen kreeg ik een zeer bevlogen betoog over hoe speciaal het was.
Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier. Fantastisch mooie speedmaster heb je.
Welkom en gefeliciteerd
Wat een bijzonder verhaal en blij dat het nog goed is gekomen met de Speedmaster.
Koester hem
Veel plezier hier.
Dank je
Dank je, ik zal de Speedmaster nog even een keer oppoetsen
Welkom op HF Gert
Van harte gefeliciteerd