Even voorstellen

Prettige kerstdagen mede horlogeliefhebbers.

Ik ben sinds kort aangemeld bij dit forum. Ik heb met veel plezier de vele onderwerpen al gelezen. Ik vind het leuk dat er nog veel meer liefhebbers zijn.

Er wordt soms in je omgeving zo raar gereageerd als je weer eens een nieuw horloge om hebt. Je begint bijna te twijfelen of er niet nog meer liefhebbers zijn! Maar gelukkig tref je nog wel vaker mensen die ook liefhebber zijn van mooie horloges.

Ik ben gek van Tag Heuer. Ik beb zelf een Blauwe Formule 1 uit 2005. Ik heb onlangs wat horloges verkocht zodat ik weer wat kan sparen voor een nieuw horloge.

Met vriendelijke groet,

Paul van der Beek
Leeuwarden

Welkom Paul. Raar gereageerd? Je bedoelt “Dat je dat uitgeeft voor een horloge!!!” bijvoorbeeld? :wink:

Wie kent nog meer ‘rare’ reacties?

Welkom Paul, ik weet wat je bedoeld.
Als ik over horloges praat of over een horloge kwijl begrijpen mensen dat niet, laat staan de bedragen die ik uitgeef aan horloges en lerenbandjes.
Af en toe kom ik wel wat mensen tegen die ook een horlogetik hebben…jammer dat ik nog geen NL Paneristi ben tegen gekomen, zou toch graag met ze in contact willen komen:)

Veel plezier!

Hallo Paul,

Van harte welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Ik krijg zelden of nooit rare reacties om mijn horloges MAAR ik lok dit ook niet uit. Wat ik bedoel is dat er maar weinig mensen zijn die de waarde (prijs) van mijn horloges kennen en ik zal hier ook niet gemakkelijk over praten.

Er zijn mensen die postzegels verzamelen en een klein fortuin uitgeven voor 1 cm2 papier, dus waarom zouden meerdere horloges vreemd zijn.

Veel plezier met je horloges en veel plezier op dit forum

Wekom op dit forum Paul. Gelukkig zul je hier veel gelijkgezinden aantreffende met de zelfde “afwijking”

En dat raar reageren zullen we maar afdoen met jaloezie :wink:

Ben welliswaar (nog?) geen echte paneristi maar heb eergisteren mijn eerse Panerai gekocht, een 027 B.
Ik zal binenkort foto’s plaatsen als ik heb uitgevonden hoe dit nu precies moet.

Jos helemaal geen slechte keus een 27B (tu)
Deze staat ook op mijn “Wishlist” en heb met pijn in m’n hart tot 2x toe moeten inhouden om het niet te gaan halen.
Graag wat foto’s Jos!!!

Hallo Paul,

Welkom op dit leuke horlogeforum. In mijn omgeving wordt over het algemeen redelijk gereageerd als ik een ander horloge heb. Misschien komt dat omdat ik niet van die hele dure heb en ook niet zoveel (slechts 5 stuks, 2 x Poljot, een Seiko 5, een Alpha en een Omega). Wellicht weet je dat we hier erg veel plezier aan de foto’s van de horloges beleven. Kan je die van jouw posten? Hier staat hoe het moet:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

Groeten, Tom Vreeken.