Even voorstellen

Van harte welkom Theo :+1:

Als ik je een advies mag geven; ga de komende periode veel zien, voelen en vooral passen. Wat op papier of qua specificaties geweldig lijkt kan tijdens het passen heel erg tegenvallen. En vice versa. Neem je tijd en vraag af en toe om advies. Thuis of hier. Veel plezier!

Veel succes en vooral plezier met je zoektocht.

Welkom Theo!
Veel plezier met je zoektocht.
@Nickjackelson heeft mooie tips.

Succes!

1 like

cfe4b665bda797c1f142a1a185da41ab6fcea754

Van harte welkom Theo, op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

We zijn hier dol op plaatjes, dus laat je huidige horloges maar zien als je wilt. :slightly_smiling_face:

Heel veel plezier gewenst hier! En ik zou kiezen voor Rolex, of voor Omega, of voor Breitling…:innocent:

Welkom op Horlogeforum!

En ik zou vooral niet te veel nadenken over de aanschaf van een horloge. Lekker rondkijken, passen en waarbij je een wauw-gevoel hebt gewoon die trekker overhalen! Ga je geen spijt van krijgen.

Welkom bij de club Theo.

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Van harte welkom op ons mooie forum

Van harte welkom op dit prachtige forum!

Welkom bij de club Theo :hugs:

Welkom op het forum en succes met je zoektocht naar het voor jou ideale horloge!

380-3806589_welcome-madagascar-penguins-penguins-of-madagascar

Welkom!

Pak dan in godsnaam een van de nieuwe Breitling Top Times. Ik zeg dit eerder voor mezelf, omdat ik ze über cool vind (zowel de chronograaf als de B31 driehandertjes) en we dan meer foto’s gaan zien.

Tja. Zes stuks hier, ik beveel Grand Seiko van harte aan. Maar goed, ik ben dan ook een Seiko, Grand Seiko en Credor fanboi van het zuiverste water.

Tja, die beginnen al bij een Casio F91W van twee tientjes. Laten we eerlijk zijn: Je doet dit niet om een degelijk horloge te kopen. Je wilt iets luxe hebben. Niks mis mee, maar quartz is de meest robuuste technologie, en toch kopen mensen dan vaak mechanisch, om maar een zijstraat te noemen. :slight_smile:

Welkom !!!

Welkom op het forum, Theo! :+1:

:wave:

welkom

Welkom
Ik heb een gelijkaardig traject doorlopen
Eerst 'n paar jaartjes meegelezen
had meestal een Seiko om de pols
en kwam hier om wat advies voor een volgend horloge (dat is uteindelijk ook een Seiko geworden)
maar ik ben ondertussen ook de Omega en Rolex toer op gegaan.

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier.