Goedemorgen allemaal,
Het werd hoog tijd om mezelf hier eens officieel voor te stellen. Ik ben 53 jaar en woon in het midden van het land. Ik heb al zeer lang een passie gehad voor kwalitatief goede spullen — met name gereedschap — maar ook horloges hebben altijd mijn interesse gehad. Toch duurde het tot een paar jaar geleden voordat ik mijn eerste écht hoogwaardige horloge aanschafte.
In de loop der jaren heb ik diverse merken gedragen zoals Nautica, Bross, Monster, Guhl en G-Shock. Al een tijdje ben ik lid van dit forum, maar tot voor kort vooral een stille meelezer via mijn Google-tijdlijn, zonder in te loggen. Inmiddels ben ik actief ingelogd en kijk ik regelmatig mee naar al het moois dat hier voorbijkomt.
Tijdens de coronaperiode heb ik dan eindelijk mijn eerste ‘echte’ horloge gekocht: een Oris Aquis Small Second Date. Een erg mooi horloge dat ik met veel plezier heb gedragen. Toch bleef de liefde voor de Breitling Superocean Heritage altijd bestaan — vooral de 46mm in het zwart had mijn hart gestolen.
Na talloze keren “kijken, kijken, niet kopen” (onder andere taxfree in Italië), en het overwegen van andere merken zoals Tudor en Omega, heb ik dankzij een goede tip van een vriend (@miez) toch een schitterend exemplaar weten te bemachtigen via het forum. Nooit gedacht dat ik voor een blauwe zou gaan, maar ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe aanwinst: een Breitling Superocean Heritage Chronograph A13320. Prachtige kleur die afhankelijk van de kijkhoek steeds een andere aanblik geeft.
Aangekocht via @mannetjemar, tijdens een bijzonder prettig gesprek en overdracht — wat een liefhebber is dat!
Ik kijk ernaar uit om hier meer te leren, te delen en vooral te genieten van jullie kennis en passie.