Even voorstellen

Hi allemaal!

Een weinig bijzonder bericht maar ik wilde me graag even voorstellen op dit forum. Ik ben sinds kort meer aan het oriënteren in de wondere wereld van de tijd om de pols. Mijn interesse werd onder meer pas geleden weer aangewakkerd door de Swatch X Omega moonphase watches. Vooral de editie met Snoopy erop had mijn aandacht getrokken.

Vroeger vooral G shocks gedragen en daar gaat mijn voorliefde dan ook nog steeds naartoe, maar vind de Swatch edities vaak ook wat hebben.

Lang verhaal kort, ik ben me aan het oriënteren, als iemand leuke info heeft over speciale G shock of Swatch edities dan hoor ik dat altijd graag. Anders spreken we elkaar!

14 likes

Welkom bij de club Jochem.

1 like

Welkom op HF! Swatch x Omega hebben echt een succes van gemaakt, vind ze allemaal wel leuk!

1 like

Dankjewel!

1 like

Welkom!

1 like

Ja ik dus ook, beetje vervelend voor de portemonnee alleen

Welkom

1 like

Dankjewel!

1 like

Thanks!

1 like

Welkom :partying_face: Vintage Gshock?

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom :+1:t4:

1 like

Welkom Jochem emot-tiphat

1 like

Dankjewel! Ook een tof model!

Thanks!

Dankjewel Mario!

Bedankt!

1 like

Welkom. Klop gerust eens bij me aan als je de halte microbrands of betaalbare dress/smart-casual bereikt! (Dat is natuurlijk geen must :wink: )

Welkom Jochem!

Leuk dat je in de Swatch x Omega duikt. Pas wel op want er zijn mega veel neppers in omloop :v:

HTB1wGWXdi6guuRkSnb4q6zu4XXaF