Even voorstellen

Dag allemaal :grin:

Na een tijdje meegelezen te hebben, zal ik me ook maar even voorstellen, het lijkt dat dat hier vaak gedaan wordt en bijna traditie is. Mijn interesse in horloges begon ooit met een Swatch chronograaf als mijn allereerste horloge toen ik 15-16 was. Intussen ben ik de 30j al gepasseerd en is het alleen maar verder uit de hand gelopen en heb ik meer horloges dan dagen in de week, zoals bij zovelen hier denk ik. :wink:

Mijn eerste ‘echte’ klokje, en daarmee bedoel ik een automaat, was een Longines HydroConquest. Dat is inmiddels 10+ jaar geleden, maar hij komt nog steeds regelmatig om de pols.

Af en toe koop ik een horloge op vakantie of als herinnering aan een bepaald moment en zo is het ondertussen een gevarieerde verzameling geworden van Seikos, Swatches, Rolex,… en ook wat apartere merken zoals een Raketa uit de jaren ’70. Er zit nog wel wat anders tussen, maar dat post ik hier nog wel eens apart.

Hieronder een foto van de Raketa Vernissage

45 likes

Welkom. Mooi horloge. Veel plezier hier.

2 likes

Welkom op HF! En kom maar door met die plaatjes, van je horloges! Daar houden we hier van!

2 likes

Van harte welkom !

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

welkom op dit mooie Forum :wink:

Welkom :hugs:

Welkom bij de club.

Welkom,

Lekker bezig!
Veel plezier met het forum :raised_hands:

Smiley Plaatjes Welkom.

Dat is leuk, iemand met interesse in horloges.
Van harte welkom :+1:

1 like

Welkom op HF :+1:t2:

Van harte welkom op dit prachtige forum!

Welkom

Welkom!!!

Welkom :partying_face: Leuke Raketa :ok_hand:

welkom

Mooi dat je er bent, hier op HF!

Welkom

Welkom :watch: