Ik lees hier al een tijdje mee, dus tijd om me ook maar eens netjes voor te stellen.
Mijn naam is Bas, eind 20 en wonende in de buurt van Tilburg. Mijn horloge-interesse begon zo’n 8 jaar geleden met mijn eerste Tag Heuer, die ik van mijn vader kreeg voor mijn 18e verjaardag. Vanaf dat moment ben ik langzaam verder gaan kijken en uitproberen.
Inmiddels ben ik vooral liefhebber van mechanische horloges en dan met name nieuw spul. Ik heb de laatste jaren een zwak ontwikkeld voor Seiko, vooral de limited editions.
Sinds eind zomer draag ik met veel plezier een Explorer 40mm 2025, die samen met de Polar de Explorer-hoek van de collectie compleet maakt. Dat zijn horloges die eigenlijk altijd goed zitten, ongeacht de dag.
Op dit moment zit ik een beetje in dubio over wat de volgende stap wordt: een Speedmaster met witte plaat, een IWC Pilot of toch een Tudor Black Bay GMT de nieuwe. Ik lees hier al veel mee, maar ervaringen zijn altijd welkom.
Ik zal hieronder alvast wat foto’s toevoegen van wat er nu ligt.
Welkom! Mooie collectie. Vraagje: ik zie geen bruin leren banden en passende kast. Bewust niet in je smaak? Kan sophisticated ( ken het NL woord niet) over komen. Groet
Welkom op HF, Bas! Enne, lekker bezig! Vind de Carrera en de Polar de leukste horloges, uit jouw collectie. Weet je wat écht een aanvulling zou zijn, op wat ik hier zie? Een vintage Omega.
Ik denk aan zoiets.
Dan heb je echt een behoorlijk veelzijdige set horloges!