Even voorstellen: Sebastiaan11

Hallo allemaal,

De afgelopen maanden (of was het toch langer?) las ik regelmatig mee met de verschillende topics. Om mee te kunnen praten en in het kader van goede voornemens nu toch eens een account aangemaakt en maak graag van de gelegenheid gebruik om mij even voor te stellen. Ik ben Sebastiaan, 33 jaar oud en dit jaar moet het jaar worden van mijn eerste luxe horloge.

Hieronder een foto van mijn huidige ‘collectie’:

Van links naar rechts:

De G Shock Steel. Dit was het eerste horloge dat ik kocht nadat ik besloten had dat ik horloges leuk vond. Ik wilde iets stoers en robuust dus was de keuze voor de G Shock snel gemaakt.

De Invicta Pro Diver. Daar gaat direct mijn geloofwaardigheid als het gaat om verzamelen. Alle gekheid op een stokje, je bent jong en je wilt wat. Het leek op een Rolex en is zeker niet het duurste horloge aller tijden. Staal had ik al dus waarom niet iets anders, al moet ik toegeven dat ik dit niet snel nog eens zou kopen.

De Breitling Tabarly. Dit horloge sprak mij aan door de geïntegreerde horlogeband. Verder vind ik de two tone kleurstelling mooi en is het net even wat anders.

De Casio kocht ik door de militaire stijl en met een prijs van drie tientjes kan je hier niet verkeerd aan doen.

Ik zie deze horloges niet echt als onderdeel van mijn verzameling. Voor mijn gevoel moet ik daar nog steeds aan beginnen. Wel hebben deze horloges mij geleerd wat wel en niet werkt en hebben ze mij geholpen door te starten met de hobby. Ik heb hierdoor grote, kleine, automatische, quartz en solar horloges geprobeerd en weet nu beter wat wel en niet bij mij past.

Zoals ik mijn verhaal begon wil ik dit jaar graag een mooi horloge kopen. Merken waar mijn interesse naar uitgaan zijn Omega, Tudor, Breitling en Rolex. Ooit wil ik in de toekomst graag nog een Cartier Santos. Ik neig sterk naar sporthorloges en horloges met een geïntegreerde band. Volgende week roep ik waarschijnlijk weer wat anders maar dat zal velen van jullie wel bekend voorkomen.

Tot zover mijn horlogeverhaal. Ik kijk er naar uit om met jullie lekker over horloges te kletsen. Zodra ik een NA heb laat ik het uiteraard weten, al kan dit nog wel even duren omdat ik elke week een ander horloge wil.

55 likes

Welkom. Leuke collectie. Veel plezier hier.

1 like

welkom op HF :+1:t2:

1 like

Welkom !!!

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

welcome home

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!
Veel plezier met je zoektocht.

1 like

Welkom

1 like

Welkom! :partying_face: genoeg inspiratie hier voor jouw toekomstige verzameling :blush:

1 like

Welkom

1 like

1 like

Welkom!!!

1 like

welkom

1 like

giphy

1 like

Welkom op HF, Sebastiaan! Mooi dat je tot nu toe je smaak wat hebt kunnen ontdekken. Jouw model Breitling kende ik trouwens nog niet.

Weet je ook wat voor type horloge je zoekt?

Mag ik aan dit rijtje nog toevoegen (TAG) Heuer? Dit merk heeft niet alleen een meer dan uitstekende duikerslijn, de Aquaracer. Maar het is ook misschien wel de meest toonaangevende speler als het gaat om chronografen, met iconen zoals de Carrera, Monaco en Autavia. Zou ik zeker ook naar kijken.

Nou ja, veel plezier met je verdere horlogereis en laat maar weten als we mogen meedenken. Vinden we alleen maar leuk! :wink:

3 likes

Van harte welkom Sebastiaan :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom

1 like

welkom-home

1 like