Even voorstellen

Even voorstellen, dat mag ook wel na ruim twee jaar aanwezig zijn en meelezen op dit forum. Ik zie behoorlijk wat voorstel-rondjes voorbij komen en ik haak daarin graag aan.

Ik ben Vincent en sinds eind 2022 aangestoken met het virus. Voor die tijd heb ik een Garmin smartwatch gedragen en daarvoor een goede negen jaar met mijn Citizen Promaster Eco-drive gedaan. Deze topper heb ik in 2013 in Afghanistan gekocht en heeft daarna nog veel meer plekken van de wereld gezien. Echter is dit nogal een flink horloge en mijn polsen zijn eigenlijk helemaal niet zo groot dus deze blijft nu vooral in het kistje liggen.

Na de Garmin en Citizen is de eerste automaat gekomen, een Seiko 5 SNKL41. Echt een heel fijn horloge met werkelijk waar een prachtige plaat. Vervolgens heb ik vorig jaar, via dit forum, een hele mooie Smiths Everest overgenomen van @PaulRush. Deze draag ik nu voornamelijk en ook deze bevalt mij zeer goed. Zeker het formaat is helemaal top, boven de 38mm ben ik niet eens meer aan het kijken zeg maar. Qua stijl merk ik dat ik meer oog heb voor de field- en dresswatches dan bv een duiker.

Wensen heb ik op het moment niet zo zeer. Ik kijk de laatste weken stiekem wat vaker naar een Nivada Grenchen Antarctic in 35mm. Voorlopig komt dit even op het tweede plan want die andere hobby, de racefiets, is eerst aan de beurt.

Dank voor het lezen en voor het feit dat ik kan meelezen met al jullie avonturen en ervaringen die komen bij deze hobby.

56 likes

Welkom op HF! En, laat me je even waarschuwen, als je hier maar vaak genoeg rondhangt, krijg je vanzelf steeds meer

:wink:

3 likes

Welkom!!!
Mooie variabele set!

1 like

Van harte welkom Vincent :+1:

Geen zorgen. Daar helpen we je graag mee.

2 likes

Ja, de wensen moet ik mee oppassen wellicht. Of niet :joy:

Aangenaam :handshake:

1 like

Welkom hier! Leuke set heb je al en die ‘wensen’ worden vast meer :wink:

Enjoy :dizzy:

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Welkom, alweer :+1:.
Altijd leuk zo’n Everest.

1 like

Welkom Vincent

1 like

Welkom! Zo’n vijfje, wat een heerlijke horloges zijn dat voor onze hobby!

1 like

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

1 like

Absoluut waar

Welkom!

1 like

Welkom en als je hier nog een tijdje meekijkt duiken die wensen vanzelf op :grin:

1 like

welkom op HF :slightly_smiling_face:

1 like

wekom!!!

1 like

welkom

1 like