Even voorstellen

Goede dag mede hf leden. Ik zit nu een paar maandjes op dit forum en wil me toch is voorstellen. Ik ben marcel 32 jaar en begin van dit jaar toch echt een beetje het seiko virus zoals het vaker genoemd wordt te pakken gekregen.ik vindt het leuk om te zien wat er op de markt te verkrijgen is en de zoektocht spreken mij echt aan ik ben geen verzamelaar zoals @geraldo of @richard1973 met een prachtige uitgebreidde collectie maar ja wat niet is kan nog komen;)
Ik heb momenteel 1 horloge wat ik elke dag draag en dat is een kinetic waar ik erg blij mee ben en erg comfortabel draagt ska643 (zie foto)maar laatste tijd heb ik wat horloges uit de sarb serie in handen gehad en die aandacht voor details en kwaliteit spreken mij erg aan en toen begon het toch wel te kriebelen en moest er toch wel een komen.dus meteen een paar besteld waaronder de sarb017 waar het om gaat en komen over een paar weekjes binnen en dan zal ik hier ook wat fotos delen. Bedankt voor het lezen

8 likes

Welkom alsnog en veel plezier hier :slight_smile:

Welkom!

Welkom!

Welkom!!

Bedankt allemaal voor jullie reacties

Welkom en gelijk een collectie aan het opbouwen met een paar mooie sarb’s… Nice :thumbsup :

Oeps, waarschijnlijk verkeerde link geklikt, Was niet bedoeld als reply voor robertgerard

Welkom :wink:

Welkom!!

Welkom & fijne kerst !

grt. Gerard

Van harte Welkom 👍

Welkom!

Hallo Marcel, welkom hier! :+1: Het begint bij 1… worden er vanzelf meer :smile:

Haha ja is bijna onvermijdelijk he

Hoi Marcel,

Welkom op dit forum.

Groet,
Arvid

Welkom.

Welkom en een mooie binnenkomer.

Welkom!!!

Thx heren