Even voorstellen

Goedendag, tijd dat ik mezelf even voorstel. Peter, 40 jaar en sinds kort serieuzer geïnteresseerd geraakt in horloges.
In juli van dit jaar ben ik op dit zeer tijdrovende forum terecht gekomen, van mijn vriendin mocht ik namelijk voor mijn verjaardag een horloge uitzoeken. En zie daar, weer een hobby/verslaving/forum erbij om af en toe te veel tijd aan te besteden.
Mede dankzij de info op dit forum is mijn oog gevallen op de Halios Delfin. In juli 2015 pre order only, bestelling geplaatst en hopend op een spoedige levering. Die spoedige levering is uiteindelijk vandaag geworden.
Om het lange wachten op de Delfin te verzachten in de tussentijd via dit forum een Seiko Monster SRP313 overgenomen. En ik vrees dat het daar niet bij zal blijven! Sowieso is dit een heerlijk forum om lezen, leren en ter vermaak.

Alvast fijne feestdage gewenst.
Peter

6 likes

Welkom!

En meteen 2 dikke klatsers :+1:

Welkom

Gr Pieter

Welkom, Seiko is een mooi exemplaar!

Welkom hier!

Mooie klokken :+1:
Wees welkom :wave:
:wink:

Welkom en veel plezier gewenst .

Welkom

Van harte welkom en veel plezier hier. Paar prachtige klokken als binnenkomer! :grinning:

Dat zijn twee mooie horloges, welkom hier :+1:t2:

Proficiat met je 2 mooie klokken en van harte welkom !!!

leuke horloges. Veel plezier ermee en uiteraard welkom hier.

Hoi Peter, veel lees en draagplezier
en welkom op het HF !

grt. Gerard

Welkom en ook …

Welkom :clap:

Mooie Horloge’s !
Veel plezier hier…

Pieter.

Welkom bij de verslaving! :slight_smile:

1 like

Hallo Peter75,
Welkom op het HF.

Peter van harte welkom en zo te zien gaat je voorkeur uit naar duikers. Mooie klokken beiden veel plezier ervan en natuurlijk fijne dagen voor een ieder.

Welkom!