Even voorstellen

Nog even voorstellen op de valreep.

Op 30/12 2014 voor de eerste maal ingelogd en met mezelf de afspraak gemaakt; volgend jaar maar even verder kennismaken met het horlogeforum door me voor te stellen, nou ja het kan nog net!

Mijn naam is Anne Venhuis, ben getrouwd en we wonen in Brabant,
tegen de rand van Nationaal Park de Biesbosch.
Ik ben werkzaam geweest in de Grafische sector en ben een aantal jaren geleden gestopt met werken om meer vrije tijd te krijgen voor andere dingen.

Mijn belangstelling voor horloges is begonnen omdat ik op m’n zeilreizen (een andere passie, met name zee- en oceaanzeilen) vaak als souvenir een horloge kocht. Ik vond het leuk om een horloge te dragen met mooie herinneringen aan zeiltochten naar bv. Kopenhagen, Guernsey, Reykjavik en de Azoren.
M’n belangstelling naar mechanische uurwerkjes groeide en ook het mooi vinden van een vintage horloge kwam bovendrijven dus toen ik van een vriend vernam dat er een horlogeforum bestond en hij er van overtuigd was,dat dit wel iets voor mij zou zijn heb ik me aangemeld.

Ik heb het afgelopen jaar met veel plezier (en af en toe verbazing) diverse topics, al of niet gerelateerd aan horloges gevolgd. Heb een paar horloges van forumleden gekocht, maar ben zeker al wat wijzer geworden door verschillende mooie en leerzame artikelen.

O, ja plaatjes!!

Ik wens jullie allemaal een gezellige jaarwisseling en graag tot volgend jaar.

13 likes

Welkom hier op dit forum, vanuit Eindhoven.
Op je laatste foto staat een mooi drietal.

Welkom, en een mooie collectie heb je!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum.:watch:
Een mooie introductie hoor!! Chapeau!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom! Mooie collectie. De vintage chrono is super! :+1:

Groet,Glenn

Welkom op het HF Anne.

leuke veelbelovende start ook !

grtz. Gerard

Welkom ook uit 040 en mooie collectie !

Welkom op dit forum; veel plezier hier!
Je hebt al een aardige collectie, vooral de vintage klokjes op je laatste foto vind ik prachtig!

Welkom :clap:

Veel plezier hier
Pieter.

Van harte welkom hier.

welkom en veel plezier hier :slight_smile:

Aangenaam!

Welkom en veel leesplezier en natuurlijk veel draagplezier !

Gr

Welkom op dit unieke forum.

Welkom en veel plezier gewenst .

Welkom hier, ik zie enkele fraaie exemplaren op de foto’s.

Welkom bij de club :grin:

Welkom en veel plezier.

Welkom!
Ps. Zeilen is top!

Welkom! Mooie gevarieerde collectie. Vooral die gouden chrono (kan het merk net niet lezen), helemaal top :+1: