Even voorstellen

Toen ik vanochtend deze site (voor het eerst van vele keren vandaag) opende bleek dat ik sinds vandaag ben gepromoveerd tot TL-2. Een heuglijk moment, maar daardoor besefte ik ook dat ik me nog altijd niet had voorgesteld hier. Dat wordt dus hoog tijd.

Mijn echte naam is Thomas, en ik woon sinds enkele jaren met mijn gezin onder de rook van Deventer (daarvoor ín Deventer, vandaar mijn gebruikersnaam). Mijn horlogehobby begon in 2017 met de aankoop van een Seiko Presage, waarna ik later dat jaar met het salaris van mijn eerste echte baan een Meistersinger Pangaea kocht. Nadien volgenden er nog wat meer NA’s, met de F-91w als laatste nieuwe binnenkomer.

De meesten staan al wel een keer ergens op dit forum, maar hieronder de hele familie op volgorde van binnenkomst:

Mijn verlanglijstje wijzigt nog al eens, maar sinds ik hem/haar een tijdje geleden op dit forum voorbij zag komen is het bovenste plekje gereserveerd voor de Credor Kuon. Voordat daar plek (en geld) voor is, zouden er echter eerst een of twee het nest moeten verlaten; dat heb ik nog niet over m’n hart kunnen verkrijgen.

39 likes

Aangenaam :partying_face: Leuke verzameling heb je opgebouwd

Leuke collectie Thomas, “welkom” dan maar :grin:

Welkom hier bij HF !
Beter laat dan nooit

Welkom Thomas, veel plezier op het forum

welkom

Van harte welkom Thomas :+1:

Mooie collectie! Bevalt de Meistersinger in de praktijk?

Mijn beste,

Alsnog van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom!
Mooie collectie!

Welkom!

Thomas, welkom op HF!

welkom

Alsnog welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooi vervolg hier toegewenst!

Alsnog welkom bij de club Thomas.

Welkom! Leuke diverse collectie. Speedmaster blijft geweldig :star_struck:

Absoluut! Door de smalle bezel en lichte plaat oogt ie wel groter dan een andere 40mm, maar wat mij betreft zeker niet te groot.

Bereid je wel voor op veel opmerkingen in de geest van: “is jouw horloge nou stuk?”

Welkom Thomas emot-tiphat

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!

Welkom op het :watch: forum !!