Even voorstellen

Goedenavond allemaal,

Na jarenlang met veel plezier meegelezen te hebben, vond ik het tijd om mezelf eens voor te stellen. Mijn naam is Cees en ik woon in een klein dorpje in Zuid-Holland.

Mijn interesse in horloges gaat al terug tot mijn jeugd. Op zondagmiddagen zat ik urenlang te bladeren door de Wehkamp-gids en andere catalogi, dromend van horloges die destijds nog ver buiten bereik lagen. Wat het precies is dat deze hobby zo bijzonder maakt, weet ik nog steeds niet. Misschien is het de techniek, de historie, het ontwerp of gewoon dat onverklaarbare gevoel dat een mooi horloge kan oproepen. Ik vermoed dat velen van jullie dat wel zullen herkennen.

In de loop der jaren heb ik verschillende horloges gehad en is mijn smaak regelmatig veranderd. Waar ik vroeger vooral viel voor grote en opvallende modellen, merk ik dat ik tegenwoordig steeds meer waardering heb voor wat bescheidener en tijdloze ontwerpen. Dat maakt deze hobby ook zo leuk: je smaak blijft zich ontwikkelen.
Hoewel ik al geruime tijd meelees, hoop ik vanaf nu wat actiever deel te nemen aan de discussies en mijn enthousiasme voor horloges met jullie te delen.

Ik kijk ernaar uit om ervaringen uit te wisselen, kennis op te doen en natuurlijk mooie horloges voorbij te zien komen.
Wie weet spreken we elkaar snel in een van de topics!

Hartelijke groet,

Cees

28 likes

Welkom Cees. Veel plezier hier.

Welkom hier :smiling_face:

Welkom! Benieuwd naar wat je nu allemaal hebt.

Welkom Cees emot-tiphat

Welkom! Laat jouw horloges maar voorbij komen, we zijn dol op foto’s.

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom op HF :+1:t2:

Welkom Cees en aangenaam kennis te maken.

Welkom!!!

Welkom!

Welkom op HF Cees. Geniet van je persoonlijke horloge reis

Nogmaals welkom! :smile:

Welkom! :slight_smile:

welkom

Van harte welkom op ons mooie forum

Welkom :+1:

Welkom op HF, Cees! Benieuwd naar jouw horloges en eventuele plannen/wensen, op horlogegebied! Oh en we zijn hier gek op plaatjes! :camera_flash:

Fotoooooos

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch: