Welkom op Horlogeforum ![]()
Cees, welkom op HF!
Welkom!!!
Welkom
!

Alsnog welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie vervolgtijd hier toegewenst!
welkom op dit mooie Forum ![]()

Dit is wat er op dit moment nog in de horlogedoos ligt. De afgelopen tijd heb ik een aantal horloges in de €500-€700 categorie verkocht. Niet omdat ze niet bevielen, maar omdat ik graag wat gerichter wil sparen voor een paar horloges die ik écht graag wil hebben.
Op het forum kwam ik ooit de uitspraak tegen dat je misschien meer plezier haalt uit een paar premium horloges dan uit een lade vol “net niet”-horloges. Of dat waar is moet nog blijken, maar ik ga het in ieder geval proberen. ![]()
De Tudor BB58 voert op dit moment de verlanglijst aan, dus wie weet komt die er op termijn nog bij.
Dit is wat er op dit moment nog in de horlogedoos ligt. De afgelopen tijd heb ik een aantal horloges in de €500-€700 categorie verkocht. Niet omdat ze niet bevielen, maar omdat ik graag wat gerichter wil sparen voor een paar horloges die ik écht graag wil hebben.
Op het forum kwam ik ooit de uitspraak tegen dat je misschien meer plezier haalt uit een paar premium horloges dan uit een lade vol “net niet”-horloges. Of dat waar is moet nog blijken, maar ik ga het in ieder geval proberen. ![]()
De Tudor BB58 voert op dit moment de verlanglijst aan, dus wie weet komt die er op termijn nog bij.
Bedankt! Ik dacht: eerst zes jaar oriënteren, net als bij de aankoop van een nieuw horloge. ![]()
Welkom Cees,veel plezier hier.
Welkom op dit mooie forum!
En:
Leuk! ![]()
Nou…deze verzameling is ook niet misselijk zeg.
Mooi werk.
Welkom!
Van harte welkom Cees op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!![]()
![]()
Mooie horloges heb je al in bezit.
Nog heel veel plezier gewenst!
Welkom!
Welkom Cees!