Even voorstellen!

Goedendag horlogeliefhebbers,

Sinds een aantal maanden kijk ik mee op dit forum en het leek mij nu tijd om mijzelf even voor te stellen!

Mijn naam is W en mijn interesse in horloges begon al in de eerste klas van de middelbare school. Niet veel later kocht ik mijn eerste horloge zelf: een zwart horloge van een modemerk, vooral omdat mijn vrienden iets vergelijkbaars droegen en ik het er simpelweg gaaf uit vond zien.

Naarmate ik ouder werd, begon ik horloges steeds meer te waarderen om de verhalen erachter, de techniek en de verschillende complicaties. Door de jaren heen heb ik verschillende Seiko’s en Citizens gehad. Op een gegeven moment stapte ik over op een Apple Watch en deed ik vrijwel alles van de hand. Alleen mijn Citizen Eco-Drive, die ik voor het behalen van mijn diploma kreeg, heb ik gehouden.

Na ongeveer twee jaar begon het toch weer te kriebelen. Uiteindelijk kocht ik een Tissot PRX Powermatic 80, waarna enkele maanden later een Rolex Datejust 16014 volgde. Dit zijn momenteel de drie horloges die ik afwissel.

In de toekomst hoop ik mijn collectie verder uit te breiden. Een Omega Seamaster Diver 300M of een blauwe Tudor Black Bay staat hoog op mijn verlanglijst.

Ik hoop hier meer te leren, mooie horloges te ontdekken en ervaringen uit te wisselen met andere liefhebbers.

Groet,

23 likes

Welkom. Veel plezier hier.

1 like

Mijn beste W,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom W

1 like

Welkom op HF :+1:t2:

Welkom :hugs:

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom op het :watch:-forum!!

1 like

Van harte welkom W :+1:

1 like

Welkom! Veel plezier hier :+1:

1 like

welkom op dit mooie Forum :wink:

1 like

Welkom,goede smaak heb je mijn gedacht.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom, veel leesplezier!

1 like

Welkom! :partying_face:

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom, ik moet zeggen behoorlijk opgeschakeld met die Rolex :muscle:t2::muscle:t2:

1 like

Van harte welkom op dit prachtige forum!

1 like

Welkom!!!

1 like