Even voorstellen

Hallo horlogeliefhebbers,

Ik ben Gert, nog niet echt een horlogeverzamelaar maar de kriebels beginnen wel te komen. Ben wel altijd al gek geweest van horloges, maar altijd op een laag pitje gehouden. Mijn eerste horloge die ik gekocht heb, was een Camel waar ik heel veel plezier van heb gehad en ook duidelijk veel gedragen heb (zie foto). Daarna een tijd geen horloge gedragen vanwege werk. De Jaguar heb ik van mijn vrouw gehad in 1999. De blauwe V8 is de duurste die ik in mijn bezit heb, maar daar kreeg ik een Scania bij :stuck_out_tongue_winking_eye:. De laatste die ik heb gekocht is de Seiko Kinetic Perpetual van spider_7, sinds een dag in mijn bezit en ik moet zeggen hij staat mij perfect :sunglasses:.
Nogmaals bedankt spider_7.

Zover even mijn verhaal.
Groetjes Gert

8 likes

Welkom hier op het forum!

Kom er maar bij.

Welkom.

Elf.

welkom

Welkom!

Welkom op Horlogeforum, Gert! En die Sportura ziet er goed uit! Verder nog horlogeplannen en -wensen?

Welkom!

Jazeker TagEd, Ik ben bezig met een Sun019.

Welkom hier.

Welkom Gert.

en die Camel zou wel eens een nieuw glaasje verdienen.

Welkom!

Welkom Gert, je begint al met een leuke verzameling! :+1:

1 like

Hoi Gert,

Welkom hier! En ook veel plezier toegewenst.

Groet,
Arvid

Welkom hier! Veel lees en kijk plezier!

Ah, je hebt de smaak van Kinetic te pakken!
Vind dat een heel fraai horloge, ook!

Maar hoewel Kinetic Seiko’s zeker gewaardeerd worden hier, zijn vooral de automatische Seiko’s heel populair. Seiko heeft de afgelopen decennia bijvoorbeeld een aantal automatische duikershorloges uitgebracht met prima specs en dito prijzen. Waaronder de SKX007/009/011, Monster, Sumo en Marinemaster en vintage modellen, zoals de 6105 en 6309 (van die laatste is onlangs een reissue op de markt gekomen. Yes! :grinning: ). En als je hier eenmaal aan begint, zo leer de ervaring, dan raak je al snel compleet verslaafd en de horlogekist stroomt langzaam vol. Ben zelf ook slachtoffer van deze aandoening… :worried: Ik zeg, een gewaarschuwd mens telt voor twee! :wink:

1 like

Welkom, zo te zien begin je zowat een horlogedoos nodig te hebben :wink:

1 like

Welkom!

Helemaal gelijk Carpe_tempus :+1:

Welkom :clap:

Pieter.

Welkom en veel plezier hier :slight_smile: