Even voorstellen

Hallo iedereen. Mijn naam is Steven en hou erg van horloges. Heb er momenteel 4 in mijn bezit: de Ballast Amphion automatic (probeer ik trouwens te ruilen ;-)), Akribos Saturnos Skeleton Automatic, Timex Intelligent Quartz Tide Temp Compass, Immersion Whale… Ik ben hier om te lezen en te leren. Wil graag leren van mensen die horloges kunnen repareren. Ik woon in Lichtervelde te West Vlaanderen in België…

5 likes

Welkom!

Wil je leren om te repareren omdat je wat meer over de werking van uurwerkje wilt weten, er iets kapot Is, of wat anders?

In het eerste geval Is er veel over te lezen en (YouTube) filmpjes te zien.

welkom Steven!

Welkom, Steven! De Belgen zijn stilletjes dit forum aan het overnemen! :wink:
Veel plezier, hier en wat foto’s van de huidige collectie vinden we altijd leuk!
Nog iets op het oog ook voor de toekomst, trouwens?

Welkom Steven en veel plezier gewenst.

Groet,
Arvid

Welkom Steven …,

leren gaat hier vanzelluf

Welkom to the club

Altijd leuk om nog een West-Vlaming erbij te hebben, Welkom!
Weet wel waaraan je begint. Horloges zijn zeer verslavend :wink:

Mvg Matthias

Ik zou graag zelf horloges willen repareren. Heb een e book staan waar ik uit leer en heb heel veel materiaal staan. Mijn huidige Job laat mij niet toe avondschool of zo te volgen, dus zoek ik andere manieren

1 like

Dank je. Het is al van kleintjes af dat ik fan ben van horloges. Maar wil graag ook leren repareren zodoende ik een oude kan kopen en helemaal opknappen.

Leuk vooruitzicht! Zou ik ook wel willen kunnen. Maar zit met dezelfde beperking. Mijn job laat het me niet toe.

Dit zijn ze. Ik maak custom bandjes van paracord ook zoals je ziet op aanvraag. Mijn droomhorloge is een Breitling of Rolex, maar mijn portemonnee is daar niet krachtig genoeg voor
:smile:

5 likes

Welkom :clap:
Pieter.

Welkom op dit forum, en flink doorsparen voor je grail.

Welkom en veel plezier hier :slight_smile: Ennu veel fotoos plaatsen !! :slight_smile:

Welkomski mijn beste Blomski! En onmundig veel plezier op dit interessante forum!

Mijn beste,

Steven, van harte welkom binnen de gelederen van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom liefhebber, als je wilt lezen en leren ben je hier aan het juiste adres. Overigens niet van mij hoor ben zelf ook nog aan het leren :grinning:

Welkom op dit geweldig forum en wens je veel succes .

Welkom en veel leesplezier