Even voorstellen

Welkom en veel plezier hier!

Welkom!

Wat een drukte hier de laatste weken met nieuwe leden. Veel jonge mensen ook, mooi om te zien dat de smartwatch tot nog toe weinig invloed lijkt te hebben op het aantal horlogefreaks.

Welkom, mooie collectie heb je al, veel plezier hier!

Thnx! En wel grappig dat je daar over begint, ben ook wel een redelijke gadgetfreak en zit en juist over na te denken een smartwatch voor erbij aan te schaffen. Het enige wat me eigenlijk tegenhoudt is dat ik dan mijn geliefde mechanische horloges niet meer kan dragen, 1x in de week een smartwatch schiet je namelijk niet zoveel mee op, mijnsinsziensā€¦

Welkom hier. Leuke collectie horloges heb je.
Veel plezier ermee en uiteraard veel leesplezier hier op het forum.

Mvg
Viktor

Welkom!! Leuk collectie om mee te beginnen!

Welkom op Horlogeforum, Lex! Veel hobbies, I know what thatā€™s like. :grinning: Prima collectie, trouwens. Seiko is zeker een van de vijf populairste merken, hier. Dus wat dat betreft zit je goed!

Voordeel kan zijn dat je die smartfuncties handig vindt. Nadeel kan zijn dat je de meeste praktisch dagelijks moet opladen. Bijkomend nadeel je ā€˜gangreserveā€™ gaat er na verloop van tijd alleen maar op achteruitā€¦

Waarom niet de best of both worlds combineren, met een Heytis

Of zoals ik heb gedaan een Kairos

Met een smartshop kom je ook al een heel eind. Kun je je favoriete horloge dragen en toch de voordelen van iets smart om de pols

Of een simpele met alleen een led lampje.

Of desnoods een smart buckle als je een.custom bandje van regie, ko, dstraps, diaboliqstraps ofzo hebt/wilt

Of als je liever nato draagt

1 like

Mooie verzameling Lex, welkom.

Thnx guys! Nogmaals, fijn welkom zo :smile:

@marnixmoed, goede suggestisch maar allemaal niks voor mij. Of te groot en te lomp, of nog niet bewezen hardware/os of loze beloftes tot nu toe ;).
Ik zat zelf te kijken naar de pebble time round, deze om precies te zijn:

2 likes

Mooie collectie! Welkom en veel plezier hier :smile:

Welkom met je leuke studentencollectie! Een MX-5 als student is ook niet verkeerdā€¦ik had een oude Gascona in die tijd (voor de kenners: wel een 1.9S, dat dan weer wel).

Grt. Marco en het Seiko 5 familielid

MX5, snowboarden, muziekā€¦Top!
En een leuke horloge collectie, welkom hier!

1 vd weinig Smartwatches die het wat langer volhoudt, wellicht zonder bepaalde mogelijkheden, maar niet iedereen heeft daar ook behoefte aan.

En met het nieuwe ontwerp zien ze er nog leuker uit.

Welkom! Al een mooie en flinke collectie. Veel plezier hier.

Welkom hier !

Veel draagplezier maar zal wel lukken gezien de brede collectie.

Gr

Ja Pebble doet leuke dingen :). Vind echter hun prijsstelling in Europa wel achterlijk als je vergelijkt wat ze in de VS kostenā€¦ Misschien maar eens een tripje richting de VS plannen ^^.

En leuke Seiko5 emveezet! Uberhaubt een auto als student doe je goed! Hoewel dat vroeger misschien wel anders was dan nu.

Ik weet niet wat de achterliggende reden is. Misschien hogere Europese heffingen? Maar soms kan in buitenland kopen idd zo zā€™n voordelen hebben. Hou er alleen wel rekening mee dat garanties e.d. anders kunnen zijn.
Bovendien lijkt het me persoonlijk een leuke souvenier.

Betreft gebruik vh forum, als je direct op iemand zā€™n post reageert (het grijze reply knopje bij diens post), dan krijgt diegene een notificatie dat je hebt gereageerd. Je kunt ook zorgen dat ie een notificatie krijgt door @gebruikersnaam bijv @marnixmoed te gebruiken.

Europese heffingen zou kunnen maar lijkt me sterk, ze doen juist hun EU shipping vanuit Ierland om dat een beetje ā€˜redelijkā€™ te houden. Wat garantie betreft heb je gelijk, dat zou eigenlijk het enige zijn wat me tegen houdt, garantie op tech dingen vind ik toch net wat belangrijker dan op andere dingen en pebble heeft in zijn eerste generatie nog wat last gehad van schermen die slecht vast zaten en in die Pebble Time Round komen weleens scheven schermen voor helaasā€¦

En thnx, dat wist ik wel maar ik vond het wel zo vriendelijk om een reactie specifiek op iemands post te geven :P. Of was dat niet wat je bedoelde? :smile:

Misschien dat pebble internationale garantie heeft, maar dat moet je eerst goed uitzoeken. Overigens, als ze internationale garantie hebben, kan het zijn dat een verkoper in Nederland transport/handelingskosten in rekening brengt wanneer je met een product langskomt wat niet bij hen gekocht is.

Ik bedoelde overigens je seiko reactie aan emveezet.