Even voorstellen

Hoi!

Sinds een aantal weken volg ik dit forum en ik dacht, laat ik mij even introduceren. Ik ben Lex, mechanical engineering student. Een voorliefde voor mechanica dus, en zo ook voor horloges ;). Tevens part-time semi-prof muzikant en auto liefhebber.

Sinds kinds af aan heb ik altijd een horloge om gehad, ik kan het me niet eens meer herrineren dat de linkerpols leeg was… :wink: En sinds een aantal jaar ook wat meer interesse in de techniek en heritage van horloges.

Mijn kleine collectie op studentenbudget bestaat tot nu toe uit:

  • Seiko SNZF29
  • Seiko SNK803
  • Seiko SNK809
  • Seiko SNK375
  • Seiko Lord Matic uit '72
  • Seiko SKX007
  • No name skeleton handopwinder op nato
  • Fossil Chronograaf
  • Cadio A168

[URL=http://s172.photobucket.com/user/lexvandoef/media/FA25085A-0398-4A56-AE84-049FF3F039A3_zpsebmku5ks.jpg.html]

[/URL]

Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik het meeste gekregen heb van mijn vriendin/vrienden/familie. Enkel de SNZF29 en de Casio heb ik zelf gekocht, de SKX007 heb ik wel zelf uitgezocht, dat was een anniversary cadeau van mijn vriendinnetje :). Ik heb haar toen het oude opgeknapte horloge van mijn opa gegeven.

Dat is trouwens deze, alweer een Seiko zul je denken ;):
[URL=http://s172.photobucket.com/user/lexvandoef/media/BDC977D9-4F54-40A4-8BBB-CBE9C96504EC_zpszfaxgtuu.jpg.html]

[/URL]
[URL=http://s172.photobucket.com/user/lexvandoef/media/E1EA81EF-B95A-4F8D-87EC-6E9895124D97_zpse6fcqgep.jpg.html][/URL]

Het is allemaal een beetje seiko minded zoals je ziet ;), ik zou graag nog wat meer geld stuk kunnen slaan op deze hobby maar met een gitaarcollectie die bijgehouden moet worden en een MX5 voor de deur gaat het geld ook weleens ergens anders heen ;). Om maar niet te zwijgen van het wekelijkse snowboarden…

Maar goed, thnx voor het lezen en ik hoop hier nog veel meer op te kunnen steken!

Groetjes!
Lex

8 likes

Welkom Lex! Goeie verzameling al, je bevindt je hier in goed gezelschap!

Welkom op het forum, seiko’s zat zo te zien!

Welkom en pas maar op: al het moois wat hier voorbij komt werkt verslavend!

Welkom!

Welkom!

Leuke verzameling :+1:

Je bent zkr niet de enige Seiko-freak hier :slight_smile:

Welkom en een leuke verzameling heb je.

Welkom.

Zo te lezen ben je geen doorsnee student :smile: met bijv. een MX5 voor de deur. :+1:

Welkom op HF Lex! Leuk dat je een horlogeminnend vriendinnetje en familie hebt…
Veel plezier op het forum, Seikoholics genoeg hier :grinning:

Dag Alex, je gaat hier nog veel plezier beleven. Tof dat je vriendin meedenkt :wink:

Welkom :clap:
Mooie collectie al :thumbsup:

Pieter.

Hahaha, nja standaard is ook zo saai he ;). Overigens is een mx5 voor de deur hebben niet zo moeilijk, zeker niet als je van sleutelen houd!

En van de meeste collecties hier kan je er wel een paar kopen en laten rijden als je handig bent ;).

@all! Thnx, warm welkom hiero!

Welkom Lex !

en mooie plaatjes !

grt. Gerard

Mijn beste,

Van harte welkom Lex, in die energieke kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom Lex

Welkom en have fun :+1:

Welkom Lex!

1 like

Welkom Lex. Elke verzameling heeft zijn eigen charme, zeker voor de bezitter ervan. Veel plezier ermee. :+1:

Welkom

Aardige verzameling heb je al , en welkom hier .