Even voorstellen

Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Patrick en na een behoorlijke periode meelezen vanuit de schaduwen toch maar eens even een keer voorstellen.

Ik loop ook alweer een aardige poos rond met de bekende horlogeknobbel. De afgelopen jaren voornamelijk richting de welbekende duikhorloges van Rolex, Omega en Tudor.

Nu was ik het afgelopen jaar een keer toe aan eens wat anders, al heeft de nieuwe aanwinst wel grote raakvlakken met de rest van de familie. Gisteren werd ik gewekt door mijn telefoon die afging en na het goede nieuws te hebben ontvangen was ik dan ook direct klaarwakker. In de middag meteen naar de AD om de nieuwe aanwinst op te halen.

Nu eerst voorlopig even genieten van de nieuwe klok.

28 likes

Van harte welkom Patrick :+1:

Welkom!

Een takenknobbel, dat kende ik al maar een “horlogeknobbel” :joy:. Waar heb je die zitten dan?

Maar zonder gekheid, welkom op dit gezellige liefhebberforum, Patrick.

Behalve van je prachtige Rolex mag je ook gerust een foto van je nieuwe klok plaatsen, trouwens.

4 likes

Welkom op HF Patrick. Gefeliciteerd met deze stoere NA

Welkom!

Welkom!!!

Welkom!

Welkom hier bij HF !

Welkom. Veel plezier hier.

Alsnog welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Mooie aanwinst! De tweede GMT master die ik deze week voorbij zie komen hier.
Geniet ervan en een mooi vervolg hier toegewenst!

Welkom :hugs:

Dat is nog eens binnen komen met een klapper.
Serieuze smaak in horloges!
Welkom, goed te horen dat meer leden al een hele tijd meelezen voordat ze lid worden :grin:

Welkom Patrick emot-tiphat

Welkom!!!

Van harte welkom op ons mooie forum

Welcome to da club, Patrick. Prachtige GMT!

Welkom bij de club.

:wave:

Dat is het betere werk kerel! :facepunch: :+1: Van harte gefeliciteerd!

En uiteraard alsnog van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :wink: