Even voorstellen

Even voorstellen.

Mijn naam is Ed en kom uit de provincie Utrecht.

Heel toevallig kwam ik via Google op dit Forum terecht, want ik was aan het zoeken naar info over een Hamilton. En inderdaad er stonden een aantal berichten over Hamilton en ook nog eens het model dat ik zocht “De Jazzmaster Viewmactic”. Ik vind dit een waanzinnig mooi horloge.
Inmiddels heb ik er een op de kop kunnen tikken en ik verwacht hem over een paar weken. Wat mooi is moet vaak van ver komen, maar heeft natuurlijk ook met de prijs te maken.
Sluit ook mooi aan bij een eerdere discussie die ik las, Waar moet een horloge aan voldoen. Dit vind ik nou een mooi voorbeeld ervan.

Verder mijn complimenten voor de site, er staan heel veel nuttige discussies op en het is altijd leuk om met anderen over je interesse te kunnen praten.

Dit is niet het enige horloge dat ik bezit, maar daar kom ik later nog wel op terug. ook mijn vrouw is een liefhebber van mooie (maar vooral dure) horloges.

Tot zover even de voorstelronde. Nu even kijken hoe ik een foto er bij krijg.

met groet

Ed

Dit issem dan.

Welkom op het forum en wat een mooie binnenkomer! :)-D Ik ben benieuwd wat je nog meer hebt, aan je Nickname te zien ook een Mauries Lacroix?

Ik vind het ook super horloges! Ik hoop nog wat foto’s te kunnen zien als je hem binnen hebt :).

Veel plezier hier, en een leuke binnenkomer dus!

Ype

Mijn beste,

Wees welkom.
Hierbij wens ik je een aangenaam verblijf binnen de gelederen van dit robuuste forum.
De tijd welke men hier op het forum doorbrengt zal de wijsheid der horlogemagie alleen maar doen toenemen en het kijkgenot steeds aangenaam doen verrassen.

En wat die ‘Hamilton’ betreft: Die is gewoon fantastisch.
Een horloge van grote klasse. Prachtig design, gedistingeerd en toch een krachtige chique uitstraling.
Een collectioneur waardig. Mijn complimenten.
Veel plezier er mee :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Dát is een binnenkomer, Lacroix! (tu) Welkom hier!
En uiteraard ben ik reuze benieuwd naar wat je nog meer aan horloges in huis hebt. Fotoooooo’s!! :slight_smile:

Welkom op het forum Ed.

Je Hamilton is inderdaad een heel mooi bezit. Gefeliciteerd met je koop!

Groet,
Alex

Welkom. En ja een Hamilton Jazzmaster is natuurlijk een prachtklok. Het mooie van dit model is dat de kast helemaal goud is. Vaak zie je bij een gouden horloge een zilverkleurige kastdeksel. Hoe vind je de mijne? :wink:

Welkom. De Viewmatic is een goede keus. Veel “waar voor je geld”.

groet
Mark

Het is idd een prachtig horloge en welkom op het forum!

Ik vind het ontwerp van de Hamilton Jazzmaster Viewmatic gewoon fenomenaal. Alle uitvoeringen zijn schitterend.
Deze in de Rose gold uitvoering heb ik ook lang naar gezocht, maar is moeilijk aan te komen, althans tegen een schappelijke prijs.
Deze is ook echt een plaatje om te zien. Ik kan er helemaal lyrisch van worden, zo mooi is ie.

Ik heb nog niet terug gelezen, maar volgens mij heb je hem ook net en was dit onder meer voor mij de doorslag om heel serieus te gaan zoeken. Het is mij dus ook gelukt, al heb ik hem nog niet in huis.

Verder wil ik allen bedanken voor het warme onthaal en de leuke reacties.

Bedankt.

De foto’s komen zeker, nog een week of twee geduld.

Ik heb inderdaad nog meer, onder meer een Maurice Lacroix. Zodra ik goede lichtomstandigheden heb zal ik de foto’s plaatsen.
Verder ben ik liefhebber van de Seiko’s, heb een Premier en ee Sportura. Ook daar zal ik foto’s van maken. Met name de Sportura is erg prettig en biedt veel.

Verder ben ik wel gecharmeerd van de dure merken, maar ik kan het nog niet opbrengen om daar zoveel geld voor uit te geven. Maar daar zal ik later nog eens een discussie over starten.

Hallo Ed,

Welkom op dit leuke horlogeforum. Ik denk dat je het snel naar de zin zal hebben hier. De Hamilton is een prachtig horloge!
En nu maar iedere dag naar de brievenbus kijken:). Hopelijk zijn de lichtomstandigheden snel goed voor foto’s.

Groeten, Tom Vreeken.

Hierbij de beloofde foto’s van mijn Maurice Lacroix.

En deze heb ik ook pas aangeschft:

Seiko Premier Kinetic

Mooie fotoo’s, vooral die Seiko Premier kan me bekoren. (tu)

Mooie foto’s Ed! Volgens mij heb je iets met goud en wit:)

Groeten, Tom Vreeken.

Klopt helemaal Tom.

Alhoewel ik ook voor andere modellen kan vallen. Ik zal binnenkort nog wat meer laten zien.

groet

Ed