Even voorstellen

Nieuw op het forum onder de naam Zeitgeist.

Al van jongs af aan veel belang gehad bij horloges. En vol berwondering gekeken naar die enkele collega met prachtige IWC of Zenith horloges. En besloten mij nu eens meer te gaan verdiepen in serieuze horloges. Om er uiteindelijk 1 of meerdere te kopen.

Als tractatie een paar maanden terug maar eens begonnen met een Tissot Visodate. Niks bijzonders natuurlijk maar ik vind het een mooi, strak, model. En ook voor mij betaalbaar.

Nu voorzichtig kijkende naar een mooie (gebruikte) Tudor, luxere Seiko (instap Grand Seiko of SARG modellijn) of ander mechanisch horloge. Mijn graal? Wel, een Zenith El Primero Moonphase Chronomaster. Prachtig horloge met hoog-frequent uurwerk. Schitterend!

Ik hoop het forum te gebruiken als inspiratie en kennisbron. En als markt met liefhebbers onder elkaar. En wie weet kom ik zo wel aan mijn volgende aanwinst. Wat dat moet worden? Wel waarschijnlijk een (gebruikte) Tudor of luxere Seiko…

11 likes

Welkom op het forum!

Van harte welkom alhier, een Tissot Visiodate is zeker niets om voor je te schamen, zou er zelf wel graag een willen hebben. Veel plezier hier op het forum en veel plezier op je zoek toch naar je volgende aanwinst.

Welkom… En ik ken(en bezit) minder stijlvolle horloges dan de Visodate :slight_smile:

Welkom Zeitgeist. Een Tissot Visodate vind ik persoonlijk wel een bijzonder ding. Heb zelf een couturier maar vind een visodate eigenlijk mooier, hoewel ik niet zo van de dressers ben. Veel plezier hier :+1:

Foto’ s zijn trouwens altijd welkom hoor!!!

1 like

Welkom op HF. Helemaal niks mis met zo’n Visodate, imo. Maar goed, een GS is ook niet te versmaden, natuurlijk! Welk model heb je op 't oog?

Welkom hier, en veel plezier.

Mijn beste,

Leuk!! Weer een enthousiast horloge-passionist er bij!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom! :slight_smile:

en zoals al gezegd: Een Tissot Visodate is heel fraai hoor.

Welkom!

Welkom Zeitgeis, en veel plezier en wijsheid op dit forum.

Groet,
Arvid

Welkom!

Welkom hier op dit leerzame forum.

Welkom en veel plezier hier :slight_smile:

Al die monetaire verlangens passen niet bij de username , Zeitgeist … :wink:

welkom
gr roel

Welkom!

Laat me raden, je komt uit het oosten des lands?

Welkom en veel plezier gewenst .