Even voorstellen

Hallo,

Voor ik een storm over me heen krijg :wink: dat ik me niet voor heb gesteld: ik ben Esther en sinds een tijdje surf ik op dit forum rond. Ik ben liefhebber van automatische uurwerken. Door een wat negatieve ervaring met een door mij aangeschaft plakmerk (Bossart) dat ik meer in reparatie heb dan dat ik het kan dragen, ben ik wel in voor wat goede tips en info. Ik hoop hier het nodige op te steken.

Welkom en veel plezier hier!
Grt Ger

Mijn beste,

Wees welkom Esther, op dit magnifieke horlogeforum.
Je zal je draai hier snel hebben gevonden en met het lezen van de verschillende horlogeposten de materie der horlogemagie verder weten te doorgronden.

Voorts zijn er hier genoeg deskundigen die jou kunnen attenderen op het horloge welke jou zal kunnen bekoren.
En geloof het of niet, voor een vrouw in ons midden draait onze horlogeradar nou eenmaal wat sneller.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Van harte welkom! Heb je misschien een foto van je Bossart, nooit van 't merk gehoord namelijk. Jammer dat je er slechte ervaringen mee hebt, hopelijk leerje hier wat bij wat je behoed voor een volgende (mis)koop.

(tu)

Esther,

Wees welkom hier! Veel leesplezier gewenst en ik hoop dat je een hoop opsteekt!

Mvg,

Joram Krol.

Hoi Esther,

Ook namens mij welkom op dit mooie forum. Wees gewaarschuwd dat je hier wel besmet wordt met diverse virussen waardoor je onbedwingbare neigingen krijgt enorme hoeveelheden horloges aan te schaffen :wink:

Groeten,

Martin

Hallo Esther,

Welkom op dit fantastisch mooie Forum, waaraan ontzettend veel plezier te beleven valt. Teveel om op te noemen.
Schroom niet om je vragen te stellen.

groet

Ed

Welkom Esther, leuk om te lezen dat er weer eens een vrouw zich heeft aangemeld op dit forum.

Welkom Esther, veel plezier op het forum.

Hallo Esther,

Welkom op dit horlogeforum. Je zal het hier vast naar je zin hebben.

Welkom hier, Esther,
Als je een zwak hebt voor horloges, dan vind je hier je draai wel. Maar zoals anderen je ook al waarschuwden: wees op je hoede voor allerlei virussen, want die liggen bij intensief gebruik van dit forum overal op de loer. En geloof me, ze slaan genadeloos toe! :smiley:

Allen dank voor de hartelijke ontvangst. Pas maar op dat jullie klokjes niet in de war raken van een vrouwelijk forumlid :wink:

Mijn eerste aankoop door het forum is ondertussen een feit. Ik werd via de rubriek van wel of niet betrouwbare verkopers geattendeerd op Adriaan en hij had een mooi klokje …

Het zou normaal niet direct in me opkomen om voor Japans te gaan, maar ik ben toch gezwicht voor een mooie Seiko-automaat. Ik zal hem bij binnenkomst wel even laten zien met een foto.

Mijn Bossart is voor de derde keer bij de reparateur… maar van Adriaan begreep ik dat het merk waarschijnlijk een hele goedkoope Chinese automaat gebruikt. En dat terwijl hij nog € 100,- euro duurder was dan de Seiko die ik nu heb gekocht.

Was ik maar eerder verstandig geweest, maar berouw komt na de zonde. Ik hoop daar nu door het forum van verschoond te blijven, maar zie hier veel te veel moois waar ik erg hebberig van wordt …

Beste Esther,

Van een Seiko krijg je nooit spijt, zeker wanneer deze van de ‘huisleverancier’ afkomstig is.

Graag zien wij de foto’s tegemoet.

VrGr,

Vincent

Van harte welkom in de horlogeklinkiek. Leuk om er een dame bij te hebben al moet ik zeggen dat de heren hier zich ook zonder dames als ware gentlemen weten te gedragen. Voor velen (ikzelf zeker) en reden om hier graag te komen.
Geniet van dit medium en voel je vrij om mee te doen in discussies en vraagstellingen.
Jur

van harte welkom op dit prachtige leerzame forum ,maar pas op jij heb zo het seiko virus tepakken ,en leuk dat er ook steeds meer vrouwen zich aanmelden als nieuw forumlid veel plezier al hier gr hans