even voorstellen

Hallo
Na een jaartje hier te hebben rond mogen snuffelen vondt ik het tijd worden om me ook maar eens aan te melden.
Mijn naam is Pieter en kom uit het zonige zuiden des lands.
Ben al horlogefreak vanaf de tijd dat ik de klok kan lezen maar sinds ik op het internet ben is het bij mij helemaal in mijn bol geslagen.
Ben in het bezit van 2 seiko s een vostok een crhistopher ward verder heb ik nog een zakhorloge waar ik het merk niet van weet.

gr Pieter

Wees welkom!

En foto’s doen het altijd goed hier…

welkom op het forum, leuk dat je nu ook gaat posten!

Groet,
Arno.

Welkom Pieter op dit heerlijke Forum.

Zoals al eerder gemeld, post snel een paar foto’s, dat maakt het nog leuker.

Welkom hier, Pieter! :slight_smile:

Mijn beste,

Van harte welkom Pieter op dit majestueuze forum.

Reeds velen zijn je al voorgegaan.
Deze horlogepassionisten delen gezamenlijk hun horloge-interesse, in gezelligheid en saamhorigheid, en leveren op ieders wijze een bijdrage ter bevordering der horlogekennis.

En voor nu; “Buona Notte” en morgen gezond weer op.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom Pieter,

Heel veel plezier hier, en idd, met wat foto’s weet je misschien binnenkort wel welk merk zakhorloge je hebt.

Welkom Pieter,
wens je veel plezier en kijk uit naar de foto’s :slight_smile:
Steef

Hoi Pieter,

Ik sluit me aan bij de vorige posters: Welkom!

Groeten,

Martin

Eerst wil ik jullie bedanken voor dit hartelijk ontvangs op dit forum het was gisteren al wat laat maar ik zal nu een proberen om wat foto’s tte plaatsen

dit is mijn eerste seiko de sq100 titanium orgineel zit er ook een titanium band op maar die heb ik er pas afgehaald horloge heb ik nieuw gekocht in '97 en loopt nog steeds als een treintje
[
IMG]http://i276.photobucket.com/albums/kk28/pdr41/S5020575.jpg[/img]
mijn tweede seiko is tevens mijn eerste automaat vorig jaar gekocht bij vreugt2

mijn vostok wat moet ik daar over vertellen loopt soepel en draagt lekker op die nato maar is niet orgineel

mijn cw c3 malvern zag ik op het internet en dacht die wil ik hebben vindt het dan ook een mooi horloge voor relatief weinig geld

dit is het zak horloge 14 karaats goud heb hem van mijn moeder gekregen en is van haar opa geweest het enige wat ik weet is dat het in maastricht gemaakt is
sorry dat de foto’s niet zo scherp zijn daar moet ik toch nog wat meer in oefenen

gr pieter

ben er een vergeten bij deze mijn tweede seiko

gr pieter

Pieter, save the best for last:) helemaal goed dit horloge (tu)

Pieter,

Welkom op dit forum en bedankt voor het plaatsen van foto’s. Foto’s zijn wij met zijn allen gek op;)

Ik wens je veel plezier op het forum!

MVG,

Joram Krol.

Hallo Pieter,
Welkom op dit forum.
Nog veel horloge plezier!
Het zuiden van het land? Limburger?
Groeten
Jack Willen