Even voorstellen

Hallo,

Mijn naam is Willem, en ik heb onlangs een seiko 5 aangeschaft.
“Helaas” heeft dit geresulteerd in een dwangmatige interesse voor horloges.

Allereerst de seiko5 die ik net heb binnegekregen via seiko5.nl, ik moet zeggen
Amazing! voor dat geld. waarschijnlijk nog wel een extra leren bandje bestellen.

Hieronder mijn overige horloges uit de oude doos die ik nooit meer om heb.
Waarschijnlijk ga ik van deze horloges wel de batterijen laten vervangen om ze toch maar weer eens dragen.

En dan nu… de grote vraag, welk horloge ga ik nu kopen :slight_smile:
Ik ben nogal gecharmeerd van de christopher ward horloges, alleen vind ik het jammer dat er geen automatische chronograaf beschikbaar is.


Zoiets staat inderdaad heel anders dan de stoffen band.

Mijn beste Willem,

Van harte welkom op dit majestueuze forum.
Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, langzaam zien ontwaken.

En die ‘Seiko 5’ dat is een goeie, een horloge met een kordate buitenkant en van binnen een solide kloppend hart.
Succes verder met deze start van een zeer fascinerende passie.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hm hm… Ziet er goed uit !!

Groet
Mark


Nog ff een op de keukentafel gemaakt :wink:

Hoi Willem,

Welkom op dit forum. Je hebt een goede start gemaakt met een 5je, onovertroffen prijs/kwaliteit! Ik denk dat er nog vele fraaie aanwinsten gaan volgen.

Groeten,

Martin

Hallo Willem,

Welkom op dit mooie forum.
Je doet het meteen goed met foto’s van je nieuwe aanwinst en je gehele collectie.

Deze Seiko 5 is toevallig een heel leuk model en met zo’n band als Rob liet zien is ie helemaal af.

Wat Christopher Ward betreft die maakt hele mooie horloges, ik heb er laatst ook één gekocht bij hem. Zeer prettige communicatie moet ik zeggen.

Ben ook zeer tevreden over de prestatie van het uurwerk, loopt zeer nauwkeurig voor een automaat. Overigens is er niets mis met Quartz chronograaf.

Grappig.
Ik ben ook nog niet lang op dit forum en mijn eerste mechanische was ook die Seiko , mijn tweede een Alpha . De eerste horloge die ik kocht, sinds ik hier kom, was een Eichmuller chronograaf .
Ge kunt dus inderdaad stellen dat het aanstekelijk werkt, als ge hier komt lezen :slight_smile:

Welkom Willem!

Welkom op dit horloge forum. Leuk dat je je collectie laat zien. En binnenkomen met Seiko 5, dat kan niet meer stuk:).

Als ik weer m’n zakgeld krijg, kom ik een bestelling plaatsen… Sta je met dit spul op de Rikketik ? Misschien kom ik dan wel even langs :slight_smile:

groet
Mark

De collectie stelt alleen nog niet zoveel voor.

Maar geloof me, hier komt verandering in.
Ben net gestopt met roken, en heb besloten al het geld wat ik overhoud in horloges te steken :slight_smile:

En dat is toch al gauw €20 in de week.

Alleen de Gul vind ik wel een appart model de zwarte wijzerplaat eigenlijk een lcd scherm die opengeschoven kan worden.

Ik zal wel eens een foto plaatsen als ik de batterij vervangen heb.

gr,

Willem

Welkom op het forum. Deze hobby is erg leuk en zeer verslavend. Ik had me voorgenomen te sparen voor een Omega Speedmaster. Dit lukt echter niet. Er zijn nog te veel horloges die ik niet kan weerstaan. Ebay, Marktplaats en dit forum zijn mijn Walhalla. :wink:

welkom, je start is in ieder geval goed!!

Groet,
Arno.

`welkom hier en leuke horloge’s