Even voorstellen

Hallo allemaal,

Na een tijd meelezen lijkt het me tijd om me even kort voor te stellen. Mijn naam is Bo en mijn liefde voor mooie horloges is begonnen nadat ik voor mijn afstuderen een mooie ‘Marcello C Pegasus’ had gekregen. Sindsdien is de collectie een klein beetje uitgebreid met een paar duikers en een paar dressers (variërend van een ‘Christopher Ward C5 Malvern’ tot een ‘Heuer Monza’).
Ik denk dat een aantal horloges binnenkort het nest gaat verlaten want ik ben nog op zoek naar een mooie speedmaster (861).

Tot op het forum,
Bo

4 likes

Welkom op dit forum.

Waarschuwing:

Er gaan een heleboel mensen roepen dat een introductie zonder foto’s (van de horloges) geen echte introductie is…

:slight_smile:

Idd :wink: Een introductie zonder foto’s is geen echte introductie :wink: Welkom overigens!

Terecht punt.
Een kleine impressie.

8 likes

Welkom op het HF !

( kuch… plaatjes … hatsjoe :worried: )

grt. Gerard

Oh dat is al een lekker setje hoor. :thumbsup:
Welkom!

Welkom
Mooie bescheiden collectie ( ahummm )
Veel plezier hier
gr roel

Welkom!

Indrukwekkende en gevarieerde verzameling hoor. Met een dergelijk volle kist met lekkers dringt zich eigenlijk de volgende vraag op: Waarom meld je je nu pas aan?

2 likes

Welkom!!
Lekker bezig!:astonished:
Veel plezier hier op HF!:+1:

Ha SteefV,

Om eerlijk te zijn ken ik het horlogeforum nog niet heel erg lang. Ik kwam er toevallig een keer op tijdens een zoekactie naar een speedmaster.
Daarnaast heeft de collectie al een tijdje geen wisselingen meer gehad, maar ik ben bang dat de vele horloges die hier op het forum langskomen daar wel eens verandering in zouden kunnen brengen…

1 like

Mooie collectie heb je, welkom en veel plezier hier! :+1:t2:

Mijn beste,

Van harte welkom op dit sprankelende horloge forum.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom en wat een uitgebreide collectie :ok_hand:

Beste Bo,

Welkom op dit forum en ook veel plezier.
Die Heuer Monza met z’n cushion-case vind ik echt heel fraai!

Groet,
Arvid

Mooie collectie ;-).
Welkom op het forum.

Welkom!

Welkom, dat is een hele mooie verzameling :thumbsup:.

Welkom !!!

welkom! de Heuer Monza is zeker een heel mooi sportief horloge