Even voorstellen!

Welkom! Mooi stukje heb je daar!

Welkom Thomas, super gave sub heb je daar.
Wat wordt de volgende? :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

Welkom en have fun :+1:

Ik heb het hele stuk moeiteloos gelezen, goed overwogen keus , prachtig tijdloos horloge.

Welkom hier op het forum , het rondneuzen hier is net zo verslavend als de horloge hobby zelf!

Welkom op dit mooie forum, prachtig horloge heb je. ƉƩn om voor altijd te koesteren. :thumbsup:

Welkom op het forum!
Enneā€¦ Een Sub hoort wĆ©l op staal hoor.
Alhoewel ik een beetje bevooroordeeld ben :smile:

Hoi Thomas,

Welkom hier! En een Sub op Nato, ik blijf het ultiem vinden! Speedy op nato trouwens ookā€¦

Have fun!

Welkom ! leuke band heb je er omheen !

Welkom, en je kunt er maar een dragen, dus !
Het is zonde om de sub in de kast te leggen imo.
Ik heb een Bulova Alpha uit 1960 als dresser, en een Rolex GMT als dagelijkse klok.
Meer heb je eigenlijk niet nodig, en verzamelen lijkt leuk,maar je blijft aan de gang met kopen en verkopen.

Ronaldo
Ja ik zie al heel wat leuke topics en mooi om te zien dat er hier veel mensen zitten met een echte passie voor horloges.

RDK
Dat is een flinke collectie zeg! Ik zie inderdaad dat jij een sub graag aan een stalen band hebt. Ook al is het misschien niet de bedoeling, de nato vind ik ideaal. Ook lekker praktisch en daar hou ik wel van. Dat staal bij mij is voorgoed voorbij ben ik bang :wink:

Erik de gast
Die Speedmaster ziet er goed uit op die groene nato! Ik blijf het een prachtig horloge vinden. Hoe lang heb je die van jou al en uit welk jaar is deze? Ik zie namelijk verschillende prijzen en het zou mooi zijn een Speedmaster te vinden voor een leuke prijs.

Rien66
Je kan er maar een dragen inderdaad. Al zie ik sommigen met twee horloges lopen maar dat is niets voor mij.

De Speedmaster blijf ik een mooie vinden om eventueel te gaan dragen maar zoals je zegt dan zou de submariner minder tijd krijgen.

Ik denk dat ik het gewoon moet houden bij de sub. Maar ik zag laatst een ā€œFirst Omega In Spaceā€ Een Speedmaster met een vintage look. Zonder crownguards, andere wijzers en opgelegd logo. Safierglas ipv hesalite, dat wel, maar ik vind het er goed uit zien. Ik zal eens browsen op het forum of iemand hier ervaringen mee heeft en of het de meerwaarde waard is ten opzichte van een Speedmaster Professional.

Hallo Tom,

Hou het bij de sub :thumbsup:

Grt.