Even Voorstellen

Na een aantal weken rondhangen op het forum , is het voor mij duidelijk , ik heb het virus goed te pakken.
Zodoende leek het mij gepast toch maar even een introductie te doen.

Mijn naam is Ronald , woonachtig in Eindhoven waar ik met mijn vriendin vertoef in een leuk nieuw appartement.
Ik ben werkzaam in de mechatronica , machine bouw in een cleanroom.
Modelbouw race autos zijn al mijn hele leven mijn passie.

Daar is nu overduidelijk een nieuwe passie bij gekomen! … horloges :smiley:
Jaren geleden kocht ik een Danish Design titanium horloge , deze heb ik hier weggeven op het forum waar hij volgens mij een mooi 2de leven krijgt bij @pverstraten

Toen ik ruim een maand geleden een Tag heuer carrera caliber 1887 kocht , was het hek van de dam. ik heb het virus!
Sinds gisteren is er nog een Seiko skx007 bijgekomen met solid oyster band.

Veel dank en respect gaat uit naar alle forum leden voor de goede tips , ik heb hier al veel geleerd :thumbsup:

Plaatjes vullen de grootste gaatjes…

15 likes

Welkom :grinning:

1 like

Welkom, Beide erg mooi.

Welkom!

Welkom Ronald!

Mooie horloges! Die Tag Heuer vind ik ook erg geslaagd. Welke is je persoonlijke favoriet?

De Tag heuer is absoluut favoriet , Maar de Seiko geeft bijna evenveel draagplezier voor een fractie van het geld

Welkom! Mooie horloges!

Dankjewel!

Even een paar fotos van de andere hobby ( off topic sorry :smile: )

3 likes

Welkom! En sterkte met het virus😉helaas is er geen medicijn voor om het virus tegen te gaan…

1 like

Welkom :wink:

1 like

:wink:

welkom, leuke andere hobby dat je hebt. Probeer een goed medicijn te vinden tegen het horlogevirus anders ben je een vogel voor de kat.

1 like

En ik heb 2 flinke katten in huis ! :fearful:

Ik berust in het feit dat ik een horlogofiel ben ( ja dat woord verzin ik ter plekke )

1 like

Alsnog welkom en gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Een super two piece collection zo, toch?!:thumbsup:

1 like

Dankjewel! , Ben bang dat het niet bij 2 stuks blijft… :sweat_smile:

Goeie start man, mooie klokjes. . Gezien de andere hobby zullen er nog wel een of meer chrono’s bij gaan komen om die autootjes te timen?
Veel plezier hier op het forum

1 like

Welkom, pas maar op voor je het weet…

2 likes

Zeer zeker , erg leuk om de chrono te gebruiken voor diverse tijds metingen.
22 seconden snelste rondje op het circuit.

en met de grote truck van foto 2 , 4 seconden naar 98kmpu :smiley:

Ook mijn vriendin doet mee met een leuk horloge , ze was de eerste eigenlijk… vrouwen gaan voor he :blush:

Welkom!