Even Voorstellen

Aha, ik dacht KiloVolt :thumbsup:

Welkom.

Mijn beste,

Van harte welkom Ronald binnen de gelederen van dit sympathieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Ook namens mij van harte welkom Ronald. Je hebt leuke hobby’s en een mooie beroeps richting! Grappig dat die model auto’s mijn Kawasaki eruit trekken (het eerste stuk).
:thumbsup:

1 like

Welkom :slight_smile:

1 like

Ik heb een leuke baan ja , Zit de hele dag ingepakt in een stof vrij pak van top tot teen , witte handschoentjes en haarnetje op :smile:

Mijn andere model auto (Formule 1) doet 4 seconden naar 110 kmpu :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Als jouw kawasaki schakelt is het feest over natuurlijk…

1 like

Welkom!

Welkom Ronald en veel plezier op dit forum.

Welkom op het HF.

Laat die foto’s van het haarnetje maar zitten :grin:

1 like

Die fotos zullen we maar niet doen nee. :laughing:

Een lume shot lijkt me leuker

1 like

Welkom, mooie collectie al!

Groet,

Remy

1 like

Dankjewel!

Het rubberen skx007 bandje is al vergeven , :grin:

Prima toch? blijft je horloge ook schade- en stofvrij. :innocent:

1 like

:wink:

Welkom hier! Veel plezier van de TAG en Seiko, beide mooie klokken. Voor wat betreft die andere hobby; hou ze heel, volgens mij kunnen reparaties duur uitpakken…:grinning::+1:t3: Geld trouwens voor beide hobby’s…:grin:

1 like

dankjewel!

Ik maakte laatst een paar saltos voorover met de grote truck , schade 80 euro :cold_sweat:

Welkom op het forum Ronald! Leuke verzameling. En leuk om er meerdere hobbies op na te houden. Al is het horlogehobby virus wel een hardnekkige.

1 like

Ha @Ronald wellicht niet de manier waarop het hoort. Maar ik kom graag met je in contact vanwege de aangeboden 16014 datejust. Aangezien ik een nieuw profiel heb aangemaakt, kan ik geen pb versturen.