Even voorstellen

Beste forumleden,

Na wat gelezen te hebben op dit forum is het wel zo netjes om mij even voor te stellen,dus bij deze, mijn naam is RJ van Hulst, 37 jaar en woonachtig in Zuid Holland.
Op dit moment ben ik de trotse eigenaar van 2 Tag Heuers, 1 chrono 2000 serie’s met zwarte wijzerplaat (mijn 1e Tag Heuer en al 11 jaar in bezit) en mijn nieuwste aanwinst is een Link Calibre S, ook voorzien van zwarte wijzerplaat.

Na het zien van deze Link Calibre S wist ik het meteen, dit gaat 'm worden!

Had 'm eerst in Amerika willen kopen (direct leverbaar i.c.m. lage dollarkoers)maar heb toch besloten te wachten en het horloge via een Nederlandse dealer aan te schaffen.

Zal snel wat foto’s plaatsen.

Groeten, RJ!

Welkom op het forum. Ik begin benieuwd te worden hoeveel leden we nu eigenlijk hebben. En ik kan niet wachten op je fotos.

Welkom op het forum!

Enne…Foto’s!!!

VrGr,

Vincent

Hoi RJ,

Ook van mij een hartelijk welkom!

Groeten,

Martin

Welkom op het forum.

En zelfgemaakte foto’s willen we allemaal wel graag zien :slight_smile:

Welkom op dit leuke horlogeforum! Die Link Calibre S is een fraai ding zeg (even gegoogled:)). Nu maar wachten op de foto’s!

Welkom, ben ook benieuwd naar je TAG-jes…

Groet,
Arno.

Welkom op dit prachtige forum

gr Pieter

RJ, welkom op het forum!

Toevallig… Ik woon ook in Zuid-Holland, heb ook twee TAG Heuers en afgekort heet ik ook RJ.

Hallo RJ,

Veel plzier hier, ennuhh,… welkom natuurlijk

Hierbij wat foto’s…

De 2000 series is een quartz chronograph en heb ik mijzelf voor mijn 25e verjaardag kado gedaan, een fantastisch horloge die ik altijd met veel plezier heb gedragen.
Na 12 jaar nog steeds perfect van kwaliteit, minimale krasjes op de ring en een steenhard krasvrij glas.

De Link is dus nieuw, vind 'm zelf ongekend mooi en het glas is zo helder (dubbel ontspiegeld) dat je bijna de wijzers kan aanraken. Met een perpetual calender en de meest overzichtelijke chronograph.
Persoonlijk vind ik de nieuwe Link band ook mooier dan de oude versie met de wat rondere vorm van de schakels.
Volgens de dealer waren er op het moment van aankoop nog maar 3 met een zwarte wijzerplaat in Nederland uitgeleverd, wel was de uitvoering met witte wijzerplaat al een paar maanden leverbaar.

Mooi spul hoor, en fraaie foto’s(tu)

@ RogierJ, dat zijn inderdaad een hoop overeenkomsten, toevallig ook in het bezit van een motor?

@ ajan, ik was niet van plan een verzameling op te bouwen, ik was wel al langer gecharmeerd van de ‘Link’ serie.

@ de rest, bedankt voor een warm welkom!

Gr, RJ!

wellkom hier op dit prachtige forum en een mooie verzameling tags ik persoonlijk vindt die link erg mooi gr hans

Mijn beste,

Van harte welkom ‘RJ’ op dit magnifieke horlogeforum.
Een horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.
Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, langzaam zien ontwaken.

Orologio Signaturis Temporis.:wink: