Even voorstellen:
Ik ben John 53 jaar, uit Weert (studio11) gitarist, fotograaf maar moet daarbij ook gewoon werken (Sales)
Sinds eind 2015 plots bevlogen door Seiko divers. Inmiddels heb ik een ssc021 (Japan) en een orange monster, eerste generatie.
Inmiddels ook in het bezit van een SKX007J met een massieve Super Jubilee. Japan.
Daar komt bij een Black Monster 2e generatie, Japan.
En dan ook nog een SRP637 gekocht…Nu even stoppen, begint uit de hand te lopen…trouwens Oriënt maakt ook leuke klokjes voor mooie prijzen…
Zo da’s even mijn horloge historie in een kort dagboekverslagje.
Ik kijk dagelijks op horlogeforum en leer steeds meer bij. Mijn hart ligt echt bij Seiko klokjes maar dat zou mettertijd best nog wel eens kunnen veranderen. De prijs/kwaliteit van Seiko’s vind ik gewoon formidabel. Vandaag een mooie deal kunnen maken met een SRP637 en werd daarbij gewezen op Oriënt klokjes. Uiteraard al eens voorbij zien komen en vandaag een in handen gehad. Wat een mooi afgewerkt en uiterst betaalbaar klokje en loopt als een “klok” met een afwijking van 3 seconden per etmaal…Maar goed, pas op de plaats en weer even dromen, voetjes op aarde en voorzichtig verder kijken én misschien ook eens klokje weer verkopen om plaats te maken. Moeilijk!
7 likes
Welkom! Het horlogevirus heb je zo te zien al flink te pakken. Pas op dat je niet ook nog flipperitus oploopt
(Def: flipperen, werkwoord, betekenis: het in snelle tempo aankopen en verkopen van horloges dat je huisgenoten zich zorgen beginnen te maken en een intervention overwegen.)
3 likes
Mijn beste,
Van harte welkom John binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum.
Orologio Signaturis Temporis.
1 like
harb
17 juni 2016 om 11:29
6
Welkom John en veel plezier gewenst .
1 like
Welkom John! Tja, ik zie het al, ook jij hebt geen pillen gevonden tegen het horlogevirus.
1 like
2 virussen? Seiko en uurwerken. Good luck om dit te overleven! Maar alleszins welkom!
2 likes
rytec1
17 juni 2016 om 11:48
9
Jij slaat de spijker op z’n kop !! Man wat heb ik dit al vervloekt zeg. (in de positieve zin)
1 like
SteefV
17 juni 2016 om 12:15
11
Welkom John, heb je ook al plaatjes van je verzameling?
1 like
Ik zet ze er binnenkort op:slight_smile:
Welkom, ben zelf ook net nieuw maar net zo enthousiast
2 likes
Ronald
17 juni 2016 om 14:40
14
Welkom John!
Mooi rijtje Seikos noem je op , dat gaan er vast nog meer worden
Heel veel plezier op het HF
1 like
TagEd
17 juni 2016 om 15:00
15
Welkom op Horlogeforum, John! Inderdaad moeilijk te weerstaan, zo’n merk als Seiko. Zoveel modellen, waar een aantal echte pareltjes tussenzitten en altijd een meer dan goede prijs-/kwaliteitsverhouding! Dus, laat maar komen, die foto’s. Is erg simpel. Gewoon kopiëren en plakken in het dialoogvenster van je post.
1 like
Cal219
17 juni 2016 om 16:40
16
Welkom John, veel plezier hier en zoals TagEd het al opmerkte, in de eeste plaats zijn we hier gek van horloges, in op de tweede plaats gek van foto’s van horloges!!
1 like
Arvid
17 juni 2016 om 16:44
17
Welkom John en veel plezier op dit forum.
1 like
Emdee
17 juni 2016 om 18:27
18
Dag John, hartelijk welkom en veel plezier hier.
1 like
Welkom en seiko content is een beetje te vinden alhier
1 like
Welkom op het horloge forum. Als je die flightmaster ooit wil flipperen heb ik wel intresse.
1 like