Even voorstellen

Goedenavond

Mijn naam is Chris en ondanks dat ik al langere tijd interesse heb in horloges ben ik van plan om in de volgende twee jaar ook daadwerkelijk over te gaan tot de aanschaf van een nieuwe klok.

Na het bekijken van vele merken en modellen sprong de Panerai Luminor er vanwege zijn specifieke uiterlijk toch uit voor mij (ook budget technisch :slight_smile: ). Gisteren heb ik er ook een paar omgedaan en ik ben er nog steeds erg van gecharmeerd.

Mochten jullie dus nog tips etc hebben laat het me weten. Ik zal zal de komende tijd waarschijnlijk een aantal topics starten/aanvullen omtrent mijn geplande aankoop

Groet

Chris

4 likes

Welkom op het forum!
Veel lees- en kijkplezier :wink:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom Chris!!
Succes met de zoektocht naar je nieuwe klok!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!!

1 like

Welkom op dit mooie forum :+1:

1 like

Welkom Chris!

1 like

Gheheheh:[quote=“Time_out, post:1, topic:77091”]
in de volgende twee jaar … over te gaan tot de aanschaf van een nieuwe klok
[/quote]

Juist ja, dus niet: “In het komende jaar over te gaan tot de aanschaf van twee dozijn klokjes” zoals de meeste hier.

:grin:

Welkom Chris!

2 likes

Nope na jaaaaaren sparen gaat dit hem worden :yum:

1 like

Welkom ! :wave:

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom. Zelf heb ik me een week geleden ook voorgesteld.
Welke klokjes heb je op dit moment? Foto’s? :slight_smile:

welkom! Join en enjoy. Have fun!

1 like

Welkom!! En al meteen een leuke op de wishlistđź‘Ť

1 like

Welkom hier Chris

1 like

Welkom!

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Welkom op het meest verslavende forum wat er bestaat. In tegenstelling tot andere klinieken (forumsites) wordt je verslaving hier aangewakkerd, versterkt en horloges zijn bijna een oncontroleerbaar virus. Ik wil je dan ook veel sterke wensen hier en probeer het onder controle te houden. Nogmaals sterkte!

Gr Bram

1 like

Welkom! Join the club!

1 like