Even voorstellen...

Hallo,
Na jarenlang te hebben gelezen vond ik de tijd rijp me te registreren.
Mijn naam is Lennart, 36 jaar, woonachtig in Emsbüren (Dld)
Ben ook lid van het DZVL forum ook hier welbekend, vele namen die ik daar tegenkom zijn hier ook geregelde posters.
Ben voornamelijk een lezer maar af en toe zijn hier leuke discussies om ook eens een reactie op los te laten.
Heb zelf al jaren een horlogetic, voornamelijk handopwinder en automatische horloges hebben mijn voorkeur maar daar ben ik vast niet de enige mee.
Op dit moment in mijn bezit RXW Plasmir Milgraph, Hacher aviateur tricompax, Seiko monster zwart, en een oranje monster, Seiko Atlas Mapmeter en nog een stuk of wat minder interessante horloges.
Ik ben best wel iemand die geregeld ruilt verkoopt en aankoopt, heb ook al van alles in bezit gehad.
Sinds kort heb ik ook als hobby een ebaywinkel op ebay duitsland waar ik voornamelijk Seiko en Citizen horloges aanbied.
Bedankt voor het kijken!

Hoi Lennart,

Welkom om dit forum! Volgens mij ligt Emsbüren niet zo ver bij ons vandaan (Twente).
Veel leesplezier, enne, als je foto’s hebt, laat ze vooral zien :smiley:

Groeten,

Martin

Mijn beste,

Wees welkom Lennart, op dit markante horlogeforum.

Hét horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.
En die tijd hebben we, we hebben er zelf veel van. Zoveel zelfs dat we deze meesters der tijdsweergave regelmatig middels http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340 met elkaar delen.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hallo Lennart,

Welkom op dit horlogeforum. Leuke klokjes heb je(tu) Nu nog de foto’s;)

Hallo Lenart, welkom op dit prachtige forum

ennuh…

foto’s foto’s foto’s!!

VrGr,

Vincent

Welkom Lennart en dat je net zo veel plezier als ik hier mag beleven

gr Pieter

Hey welkom en veel plezier hier! :smiley:

mvg,

welkom Lennart,

die RXW zagen we laatst al eens voorbij komen, mooie klok.

Groet,
Arno.