Meer een lezer dan een schrijver heb ik me sinds juni aangemeld op Horlogeforum en lees met veel belangstelling de discussies hier.
Sinds eind vorig jaar ben ik meer gegrepen door de techniek. Ik vond toen op zolder een kistje waarin ik mijn schijnbare “latente” interesse voor horloges van vroeger jaren had bewaard, een groot aantal Swatchmodellen, sommige zelfs nog nieuw in de verpakking. Na het zien van de make-over reportages van oa Freddy en andere technische posts heb ik mijn eerste “echte” exemplaar gekocht bij Ruud van Clockwise, een Omega Seamaster Professional Chrono. Vooral chronografen hebben mijn interesse met Omega en IWC als voorkeursmerken. Inmiddels is de hobby een beetje doorgeschoten en Seiko lokt ook wel erg. Hierbij een paar beeldjes van wat de afgelopen week aan nieuwe aanwinsten is binnengekomen.Met dank aan Werner voor de gastvrijheid en de gezellige babbel.
Tot slot een Poljot chrono, gekocht van een wel zeer onvriendelijke Duitse Ebayverkoper.
Volgende week een pracht Seiko ophalen bij Dreski en er komt nog een oudere Seiko chronographe daydate aan…
Nu maar weer even sparen…
Van harte welkom op dit magnifieke horlogeforum.
Hét horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.
De tijd welke jij gevangen hebt ik een aantal zeer fraaie horloges.
De Leonidas Chronographe mag mij in deze het meest bekoren.
Hartelijk welkom chronome, op dit leuke horlogeforum! Jouw collectie mag er wezen zeg(tu) De Ancre is een mooi jaren '70 exemplaar (toch?). Én een Rus, dat doet me deugd:). Ja, de vintage chrono’s hebben wel wat hoor!
Hartelijk dank voor dit warme welkom, ik hoop mijn steentje te kunnen bijdragen hier…
En nee, die onaardige Duitser was niet Juri maar met de Ebaynaam Hell-Dunkel, eins aber nie wieder