Even voorstellen

Aangezien ik me zojuist heb geregistreerd (lees al langer mee) hierbij dan maar gelijk even een voorstelrondje.

Niels, 29 jaar en werkzaam als accountmanager bij een grote energiereus. Verder een passie voor auto’s, motoren en uiteraard mechanische horloges.

Hierbij een snel foto’tje van m’n huidige collectie, ben nog op zoek naar een aanvulling in de vorm van een Seiko Fleightmaster.

9 likes

Welkom Niels, leuke start!

1 like

Welkom!

De 007 en de Ray zijn beproefde modellen.
Maar wat is dat voor een GMT?

Grt.

Welkom en veel plezier hiero :slight_smile:

1 like

Betreft een kloon, Parnis. Ik weet dat dit op horlogeforum vloeken in de kerk is maar ik wilde gewoon eens de proef op de som nemen, dit aangezien horlogeforum nogal verdeeld is over de kwaliteit van dit soort klonen :slight_smile:

1 like

Alpha meer dan Parnis mag hier… :slight_smile:

Wat bedoel je hiermee? dat Alpha iets meer gehonoreerd wordt? :stuck_out_tongue:

1 like

Zo lijkt het af en toe wel…, Alphaatjes komen meer voor in topics en Parnisjes weer in het verkoopgedeelte :slight_smile:

Het is opzich een prima horloge (voor het geld) de 2 minpunten waren dat hij niet op tijd liep en dat er na een relatief korte tijd een push-pin al kapot was. Verder is het een prima beater voor het geld, indien hij blijft bevallen ga ik op termijn eens sparen voor zijn echte broer.

1 like

Welkom! Denk dat een Seiko monster perfect aan zal sluiten bij de rest.

1 like

Ik zou er niet mee het water in gaan.:wink:
Maar zo’n Chinees uurwerkje kan zomaar 10 jaar prima lopen.
De andere twee hebben wel een inhouse movt. :thumbsup:

Grt.

Ik heb naar een seiko monster gekeken in de tussentijd, maar hij moet momenteel nog verder groeien op me, vind hem te industrieel/ongeraffineerd qua bezel, En als ik hem al zou nemen zou het op een SS presidential of ander soort band zijn, standaard banden van Seiko zijn niet echt hufterproof voor mijn gevoel.

De stalen monster band is aardig hufterproof! Hieronder een zelfgemaakte foto van de mijne:

Stalen monster band is een van de beste banden in dit prijssegment.

1 like

Welkom en prima kokken die SKX en Orient!

De rubber banden zeker wel. Draag al m’n Seiko duikers momenteel op rubber. Heerlijk (comfortabel), handig (verstellen) en hufterproof (nooit zorgen om schade aan de stalen band en goedkoop om te vervangen).

2 likes

Welkom! Eens een monster, altijd een monster.

1 like

Welkom, en veel plezier op dit leerzame forum!

1 like

Welkom, Niels! Veel plezier op HF! Een topper die SKX007.:ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Leuk je hier op HorlogeForum te mogen verwelkomen Niels!!
En zo te zien heeft het horloge -virus je al goed te pakken. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom naamgenoot :slight_smile:

Mooie start van de collectie, en veel plezier op het forum.

1 like