Dag allemaal,
Ook ik snuffel al even rond op het forum en raak zo langzamerhand besmet met het virus…
Van jongs af aan al interesse in horloges (begonnen met de Casio quartz, jawel) en dat is eigenlijk nooit weggegaan. Op dit forum werd mijn interesse pas echt gewekt voor automaten, dus de zoektocht is begonnen: TWCO Sea Rescue Diver Orange, Tempest Commodore, Obris Morgan Nevon, Square 1521, maar ook de Deep Blue Sun Diver III is leuk én betaalbaar… Prachtige klokken dus allemaal, robuust en het liefst bead blasted afgewerkt (want wat is dat toch mooi).
Zo stuitte ik onlangs ook op de Helm Vanuatu en da’s toch wel een hele toffe. Heeft inderdaad wat weg van de Sinn U1, maar da’s een andere prijsklasse (je moet ergens beginnen hè…)
Toen ik op invoercalculator de kosten uitzocht, schrok ik wel eventjes… Ruim 350 euri voor een (in de States betaalbare) 275 + 30 verzendkosten dollars… Jammer dat dit soort leuke microgrands geen Europese leveranciers hebben.
Momenteel is m’n collectie beperkt, maar een leuk bandje van Watchgecko doet al wonderen. Check ook Diaboliq Straps (weet niet of in m’n eerste post urls meekomen, anders voeg ik die later toe)…
Momenteel in het bezit van een Chronotec, Galanti, twee Diesels en een Citizen. Op naar de eerste ‘echte’!