Even voorstellen!

Goedemiddag dames/heren!

Ik ben nieuw op dit forum, en ben druk bezig met uitzoeken hoe alles in elkaar steekt hier. Ik ben Ronald ter Huurne, 18 jaar, en kom uit Haaksbergen. Ik ben een liefhebber van horloges, maar dan wel de normale/gewone horloges, dus niet de exclusieve modellen. Ik heb zelf een mexx horloge en 2 tauchmeisters. Nu heb ik vorige week 2 tauchmeister/aeromatic horloges gekocht, maar helaas moet ik deze (ongebruikt) wegens externe redenen weer verkopen.
Daarom staan ze nu te koop op deze site.
Dus bij deze heb ik me voorgesteld haha!

Groeten,

Ronald ter Huurne

Dag Ronald en welkom op dit forum, ik hoop dat je het hier naar je zin zal hebben. :slight_smile:

En het hoeft ook niet altijd exclusief te zijn om mooi te zijn toch? Het gaat er om dat jij het zelf mooi vind en er van kan genieten, ongeacht de prijs of exclusiviteit. (tu)

welkom en succes met de verkoop

Mijn beste,

Welkom Ronald op dit energieke horlogeforum.
Een horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.

En zoals eerder gezegd: “de waarde van een horloge is niet altijd bepalend voor het plezier wat men er van heeft”.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

familie van Cor:)

Welkom hier, Ronald! Jij komt uit Haaksbergen? Ha, weer iemand uit Twente hier! :slight_smile:

Hoi Ronald,

Ook namens mij, welkom en veel plezier hier.

Groeten,

Martin

MartinB Schreef:

Hoi Ronald,

Ook namens mij, welkom en veel plezier hier.

Groeten,

Martin

Welkom op dit forum:)

Welkom Ronald, ik ben blij dat ik niet de enige nieuweling ben, kunnen we hier samen oud worden :smiley:

mvg, Frans

elkom hier, en veel plezier.

En het heet horlogeforum, en niet ëxclusieve horlogeforum, dus komt goed

Welkom Ronald,

Veel plezier hier op dit Topforum !

Groet,
Werner