Even voorstellen

zou ik me toch bijna vergeten voor te stellen:

Stony, achter in de 30 wonend in Helmond.
Ik werd door een vriend naar het horlogeforum gestuurd omdat er iemand een rus te koop had. Toen had ik geen idee wat een rus was, maar wel gekocht:

leuk ding was dat. tottie niet meer liep. althans, een klein venijnig tikje deed wonderen. totdat… afijn, de foto spreekt voor zichzelf :frowning:

ik heb toen een tijdje zonder horloge rondgelopen (ja, het kan!)
toch eens rond gaan kijken. nieuwe horloges waren maar zozo. weer bij het horlogeforum rondgeneusd en toen vond ik deze foto van Henrik:

en ik was verkocht! wat een kekke kleuren!

vintage Seiko’s werden het dus!
nou en dan is ebay je beste vriend, en al snel deze op de kop getikt voor 16 EURO:

een volledig over-the-top bandje zorgt voor een leuke combinatie.
maar de schitteringen van de wijzerplaat zijn het mooist:

deze foto’s uit de thread waar Rob een oud lijk omtovert in een prachtige diamatic vond ik prachtig:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,92090

en daarmee sloeg het virus echt definitief toe…

dus vanaf nu op zoek naar mooie Seiko’s, en natuurlijk ook het gereedschap om de vintages in tiptop conditie te gaan brengen.

gegroet

Stony

Hoi Stony ook welkom hier, ook ik verzamel oude meuk en heb inmiddels ook een lichte Seiko besmetting hier op dit forum opgelopen :smiley:

mvg, Frans

Ook jij welkom, en veel plezier hier.

Ennuh, alleen maar vintage, en verder niets.
En automaten, of ook quartz?

Je bent niet de eerste, en zeker niet de laatste met dit virus :slight_smile:

Welkom!

Groeten,

Martin

Het opknappen is - belangeloos- door forumlid Morse gedaan.

Verder… succes!1

Ik hoop dat de leden van het forum elkaar niet te veel in de weg gaan zitten bij het bemachtigen van vintage Seiko!

Het is een epidemie aan het worden! En dan iedereen maar denken dat de Japanse golf al lang plaats heeft gemaakt voor de Chineese:)

Welkom op dit forum(tu). En veel plezier met de leuke Seiko’s!

Welkom Stony,

Veel plezier hier…en laat een paar Seiko’s voor ons over! :wink:

Groet,
Werner

Welkom hier, ouwe meuk rules!

Welkom hier!

werner Schreef:

Welkom Stony,

Veel plezier hier…en laat een paar Seiko’s
voor ons over! :wink:

Groet,
Werner

hmm, zo had ik het nog niet bekeken. In dit forum huizen natuurlijk mijn grootste opponenten!!! :slight_smile:

robbie409 Schreef:

Het opknappen is - belangeloos- door forumlid
Morse gedaan.

hmm, daar heb ik overheen gelezen. stom, staat duidelijk in de oorspronkelijk post.
en Morse is bij mij al beroemd om zijn grondige uit- en inelkaarschroefwerk die te zien is in het technieken forum.

ik kan reacties wel wijzigen maar het eerste bericht schijnbaar niet. ik kan het niet corrigeren. Excuses Morse :frowning:

Mijn beste,

Welkom Stony op dit kordate horlogeforum
Je zal het hier ongetwijfeld snel naar je zin hebben en de wijsheid der horlogemagie met gepaste trots doen verkrijgen.

En die Seiko’s, tja, daar kan je menig horlogeliefhebber mee charmeren.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

pimobiel Schreef:

Ook jij welkom, en veel plezier hier.

Ennuh, alleen maar vintage, en verder niets.
En automaten, of ook quartz?

liefst vintage, en liefst automaat.
maar de seiko5-sint bracht een mooi nieuwerwets kadootje langs:

(binnen een dag een kras erop! en dat voor Hardlex!
dat heeft voor mij dus geen nut, dan maar liever plastic dat ik makkelijk zelf kan polijsten)

oh, ik heb trouwens van het weekend een jump hour binnengekregen. enorm grappig ding. zal ik morgen een posten in het vintage forum.

welkom…(tu)

Welkom;)