Even voorstellen

Goedenavond.

Bij deze wil ik mij ook even voorstellen.

Mijn naam is Ischa, 30 jaar oud/jong en eigenlijk pas sinds 2 jaar echt geïnteresseerd in horloges. Ben helaas nog niet in het bezit van zulke speciale bijzondere horloges als sommige mensen hier maar heb er iig niet minder plezier van :slight_smile:

Ben zo’n 6 of 7 jaar geleden met een simpel Diesel horloge, moest iets leuks zijn voor onder een overhemd of trui voor verjaardagen of een etentje.

Nadat ik voor mijn werk jarenlang goedkope Kijkshop horloges had gebruikt met stopwatch besloot ik dan om mijn eerste G-Shock te kopen.

Na de eerste G-Shock was ik al meteen aardig verkocht van het merk en t duurde niet lang voordat de 2de kwam. De Zwarte Rangeman

Tijdje geleden als cadeau van mijn vriendin ook nog een Kyboe horloge gehad.

En nog niet zo lang geleden nog een G-Shock gekocht, puur omdat ik het zwarte design met de beugel erom gaaf vind.

Afgelopen weekend ben ik dan toch voor het eerst bij Juwelier van Willegen geweest in Rotterdam want ben van plan om binnenkort mijn eerste echte serieuze horloge te gaan kopen, een ding weet ik al zeker het gaat een Oris worden. Enkel wou ik bij hun alle modellen eens in het echt zien en omhebben, ik twijfel nu nog tussen 2 modellen.
De Oris Big Crown Propilot Day Date en de Oris Aquis Date, ik ben zelf het meest overtuigd van BigCrown en deze zal het dan zeer waarschijnlijk ook gaan worden.

M.v.g.

Ischa

12 likes

Ik merk het al. Je hebt het virus te pakken… :wink:
Veel succes en plezier met de keuze van het Oris horloge!

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Ook namens mij welkom en welke Oris dan ook, het is altijd een goede keus, mooi merk.

groetjes Lenno

1 like

Welkom Ischa!

1 like

Welkom hier op HF en veel plezier gewenst .

1 like

Welkom hier! Het virus wordt alleen wel stevig aangewakkerd door al het moois wat hier dagelijks langskomt.
Veel succes met het uitzoeken van een Oris-horloge. Een prachtig merk :thumbsup:

1 like

Welkom op het HF

en eigenlijk zouden we een fonds moeten oprichten voor nieuwe HF leden
zodat we vanaf het begin allemaal een budget hebben voor minimaal een Oris
of de jaarlijkse limited. :innocent:

2 likes

Welkom, maar weet je het zeker?

3 likes

Welkom en gefeliciteerd met het virus.
Vrees dat het niet bij een Oris blijft.

1 like

Mijn beste,

Ischa, van harte welkom binnen de gelederen van dit gezaghebbende HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Ja dat is dus het probleem, “weet je het zeker” is de vraag die ik mezelf ook steeds stel haha en kan eigenlijk haast niet kiezen, maar heb helaas niet de middelen om ze meteen alle2 aan te schaffen dus zal toch een keus moeten maken :sweat_smile:

Bedankt allemaal voor het warme welkom :+1::+1::+1::+1:

Daahaag Ies :thumbsup: :wink:

Ik zou voor de big crown gaan maar met beide zal je zowiezo geen miskoop hebben.

Welkom.
Ik zou persoonlijk voor de Aquis gaan.
Succes met de aanschaf.

1 like

Jij ook hier! Gezellig :beers::beers::beers::beers: :smile::smile::smile:

1 like

Welkom

1 like

Welkom. Geen gekke keus, zo’n Oris.

1 like

Welkom! Oris duikers schijnen topper te zijn. Maar de bankaandelen staat me niet zo aan. De pilot lijkt me wel n gave bandenswapper. Lekker afwisselen met leer, stof, staal of rubber. Staat em vast allemaal goed.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!
Oris is een mooi merk , succes met de aankoop!

1 like