Mijn naam is Ischa, 30 jaar oud/jong en eigenlijk pas sinds 2 jaar echt geïnteresseerd in horloges. Ben helaas nog niet in het bezit van zulke speciale bijzondere horloges als sommige mensen hier maar heb er iig niet minder plezier van
Ben zo’n 6 of 7 jaar geleden met een simpel Diesel horloge, moest iets leuks zijn voor onder een overhemd of trui voor verjaardagen of een etentje.
Afgelopen weekend ben ik dan toch voor het eerst bij Juwelier van Willegen geweest in Rotterdam want ben van plan om binnenkort mijn eerste echte serieuze horloge te gaan kopen, een ding weet ik al zeker het gaat een Oris worden. Enkel wou ik bij hun alle modellen eens in het echt zien en omhebben, ik twijfel nu nog tussen 2 modellen.
De Oris Big Crown Propilot Day Date en de Oris Aquis Date, ik ben zelf het meest overtuigd van BigCrown en deze zal het dan zeer waarschijnlijk ook gaan worden.
Welkom hier! Het virus wordt alleen wel stevig aangewakkerd door al het moois wat hier dagelijks langskomt.
Veel succes met het uitzoeken van een Oris-horloge. Een prachtig merk
en eigenlijk zouden we een fonds moeten oprichten voor nieuwe HF leden
zodat we vanaf het begin allemaal een budget hebben voor minimaal een Oris
of de jaarlijkse limited.
Ja dat is dus het probleem, “weet je het zeker” is de vraag die ik mezelf ook steeds stel haha en kan eigenlijk haast niet kiezen, maar heb helaas niet de middelen om ze meteen alle2 aan te schaffen dus zal toch een keus moeten maken
Welkom! Oris duikers schijnen topper te zijn. Maar de bankaandelen staat me niet zo aan. De pilot lijkt me wel n gave bandenswapper. Lekker afwisselen met leer, stof, staal of rubber. Staat em vast allemaal goed.