Even voorstellen

Beste forumleden,

Ik ben jeromay, 30 jaar en al jaren gek van mooie horloges.

Heb zelf ongeveer 2 en half jaar geleden een breitling chronograph uit 2002 gekocht via marktplaats. Schitterende horloge met pilotenband, blauwe wijzerplaat en Romeinse cijfers. Kocht hem compleet met papieren en doos.

Helaas stopte het horloge er na enkele weken mee en heb hem toen volledig moeten laten reviseren bij breitling Nederland. Toen ik hem terug kreeg was die werkelijk weer nieuw.

Het horloge heb ik pas geleden voor een mooie prijs verkocht met de gedachte om van dat geld met een beetje bijleg een nieuwe te kopen.

Afgelopen zaterdag was ik bij van willegen in den haag, leuke mensen en werd goed geholpen. Uiteindelijk is mijn oog gevallen op de tag heuer max Verstappen die rond 15 oktober geleverd gaat worden. Het is misschien niet een horloge die ik bij elke gelegenheid kan dragen maar zelf vind ik het mooi klokje.

Het geld dat ik er aan over heb gehouden leg ik weg en ga ik sparen voor een ander horloge. Zo hoop ik uiteindelijk een leuke collectie te krijgen.

14 likes

Welkom op het forum

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!!

1 like

Welkom Jeromay! Als ik het zo lees dan heb je momenteel geen horloge dus? :cry:
Mocht ik het verkeerd begrepen hebben, dan zijn foto’s hier altijd welkom. :wink:

1 like

Thnx. Jawel heb nu een police horloge om. Ongeveer 10 jaar geleden gekregen van mijn vriendin. Was mijn eerste horloge. Koste destijds 180 euro als ik me goed kan herrineren

2 likes

Welkom!!

1 like

Welkom op het forum​:+1::+1:

1 like

Welkom. Veel plezier!
Die Police nooit weg doen. Altijd leuk je eerste horloge. :wink:

1 like

Ja mee eens

1 like

Mijn beste,

jeromay, van harte welkom bij dit tijd-vullende forum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Van Harte welkom! Join the fun!

1 like

Welkom op Horlogeforum en prima keuze!:thumbsup:

En omdat we hier allemaal gek zijn op plaatjes…:slight_smile:

:slight_smile:

Veel plezier (straks) met je nieuwe aanwinst en op dit forum!

3 likes

Welkom en veel plezier hier!!

1 like

Welkom op HF veel plezier gewenst .

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom hier op het Forum.

1 like

Welkom op het forum!

1 like