Even voorstellen

Ben al een tijdje aan het rondstruinen op dit forum en vind het wel tijd dat ik me even voorstel.

Ik ben Mike en pas sinds kort echt geinteresseerd in horloges, mid jaren 80 kocht ik een Seiko 5 en heb die met veel plezier jaren gedragen totdat hij de geest gaf en de jaren daarna kocht ik ( mede door geldgebrek) op markten en braderieen troephorloges die ik er wel leuk vond uitzien totdat de batterij leeg was en kocht dan weer een ander (ik geef toe, ook wel eens een nepper)

Maar de financiele malaise was verleden tijd een leuke bonus en dito eindejaarsuitkering gekregen en ik besloot mijzelf voor de kerst weer een seiko 5 kado te doen, eerst wat in winkels gekeken maar kon niets vinden dus toen het internet op en via marktplaats vreugd2 gevonden en daarna ook dus dit forum.

Tijdens mijn zoektocht was ik er achter gekomen dat vreugd2 ook Poljots verkoopt en die Poljot Strela sand die ik gezien had liet mij niet meer los dus toen ik naar vreugd2 ging om de Seiko 5 op te halen (bij mij in de buurt) wist ik het al, die Poljot gaat ook mee!

Eenmaal thuis met mijn nieuwe aanwinsten sloeg het horlogevirus genadeloos toe en liet mij niet meer los zodat ik mij nu ook eigenaar mag noemen van een Slava,een Seiko bell-matic en een Kiber…

Kortom IK BEN EEN VERSLAAFDE! (dank jullie allen!) en wil dan ook graag weten waar de dichtstbijzijnde afkickkliniek zit!

Haast heeft het trouwens niet want ik moet eerst nog een aantal Seiko’s, een Hamilton, een Omega railmaster en nog een aantal horloges hebben maar als ik die eenmaal heb beloof ik dat ik echt naar de eerste afkickmeeting ga!

Verder rest mij nog om te melden dat dit een geweldig forum is vol info die je als beginnende horlogefreak goed kan gebruiken.

Groet,

Mike

Welkom op dit forum bij die andere watch verslaafden! Mike

Groeten
Jack

jackwillen Schreef:

Welkom op dit forum bij die andere watch
verslaafden! Mike

Groeten
Jack

Dank je, maar het is maar voor even hoor, echt!

Hallo Mike,

Welkom op dit forum. Een afkickkliniek zal niet meer helpen. De diagnose luidt: ‘getikt’:smiley:
Misschien weet je ook dat we op dit forum gek zijn op fotootje van horloges.
Bij de FAQ kan je lezen hoe dat moet. Veel plezier op dit forum!

Foto’s volgen nog, heb het nogal druk met werk (donker weg donker thuis) ik wil ze wel mat daglicht maken! maar komt goed!

Welkom op dit forum. En laat die klinieken maar zitten. Dat geld kun je beter gebruiken voor de aanschaf van je leuke wishlist. De verslaving is verder niet schadelijk voor je gezondheid, wel voor je bankrekening.:smiley:

Michel

Hoi Mike, welkom op dit geweldige forum waar je elke dag opnieuw verrast word :slight_smile:

mvg, Frans

Welkom op de praatgroep voor mede-verslaafden :slight_smile:

Groeten,

Martin

Mijn beste,

Van harte welkom Mike, op dit magnifieke horlogeforum.

Hét horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.
En tijd hebben we. We hebben de tijd in alle soorten en maten. En dat jou Slava, Seiko bell-matic en Kiber daar een welkome aanvulling op moge zijn!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

needfull Schreef:

Foto’s volgen nog, heb het nogal druk met werk
(donker weg donker thuis) ik wil ze wel mat
daglicht maken! maar komt goed!

Tja, daar heb ik ook last van. Was ik dit weekend een keer vrij, was mijn camera pas Zondag avond thuis!

Welkom :smiley: en inderdaad foto’s hehe

Belofte maakt schuld…, het heeft even geduurd maar hier dan foto’s!

Eerst maar de Russen:

Poljot Strela

en een Raketa

dan de Kiber Distinto

En dan natuurlijk nog de familie Seiko:

SND21x chrono

Seiko 5 Arabic

lees hier trouwens vaak dat mensen de 5jes wel mooi vinden maar te klein, ik heb een paar behoorlijke polsen en vind het prima uitzien.

Seiko 5 Aviator

En dan nog een vintage 1980 5je

Ik heb ook nog een vintage Seiko uit 1979 maar die is bij monsterrob voor een nieuw glaasje dus nu even geen foto van kunnen maken en verder is er nog een Raketa en een Alpha onderweg! (vriendelijk verzoek, geen Alpha discussie :D)

Hoop dat jullie ze mooi vinden,

Needfull

Dat is een leuke collectie(tu) De Strela en de vintage Seiko zijn mijn favorieten!

Dank je wel, ze zijn mij allemaal even lief eigenlijk maar de vintage die nu bij rob is (waar dus geen foto van is) heeft momenteel mijn voorkeur.
Leuk is ook dat hij in de seiko catalogus uit 75 staat die hier gepost is (mocht je intresse hebben, het is de witte links bovenaan pagina 21) de cijfers zijn heel speels en apart!

Groet,

Needfull