Ik ben nieuw op het forum en wil mij graag eerst even voorstellen alvorens ik mijn vragen ga loslaten. Mijn naam is Christiaan en ik kom uit de omgeving van Arnhem. Tel 30 jaar en vader van een prachtige dochter van 3,5 jaar. Ik ben ongeveer 14 jaar al een verwoed horloge liefhebber. In al die jaren heb ik al een aantal horloges in bezit gehad.In het begin toen de beurs nog niet zo groot was een Citizen duikhorloge en een aantal Guess horloges. Sinds 6 jaar het voorrecht gehad om de wat duurdere horloges te kunnen aanschaffen, namelijk een Breitling Crosswind, gevolgd door een Rolex Submariner, daarna een Breitling Colt GMT en nu sinds anderhalf jaar een Breitling Super Avenger.
Hoop dat ik een beetje en duidelijk beeld heb kunnen schetsen en als er op of aanmerkingen zijn, hoor ik deze graag.
Thanx voor de complimenten. Van de collectie heb ik alleen de Rolex niet meer :(, de Colt GMT zal ook niet lang meer in mijn bezit zijn (was een van de voorwaarden om de Avenger te “mogen” kopen van mijn vrouw). Ik zal snel proberen om een paar foto’s van de collectie te maken!!
Van harte welkom Christiaan op dit majestueuze horlogeforum.
Hét horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.
En die tijd, die heb jij. Gevangen in een fraaie verzameling aan horloges. Mijn complimenten!!