Hallo,
Zoals de meeste horlogeliefhebbers ben ik op dit forum terechtgekomen en na wat meelezen zou ik me graag ook even willen voorstellen.
Ik ben 36 jaar en hou van krachtsporten. Misschien vandaar mijn voorliefde voor de eerder robuuste grote horloges. Een mooie dresser kan mij echter ook wel bekoren.
In het dagelijks leven ben ik beroepsmilitair waardoor ik niet altijd mijn favoriete klokjes kan aandoen.
Genoeg over mij: tijd voor de horloges…
Hamilton jazzmaster lord hamilton: voorlopig krijgt hij wat te weinig polstijd maar heb net wat lederen banden besteld en misschien komt de klik er terug… tijd brengt raad…
Zoals iedereen hier heb ik natuurlijk een ( paar ) grails die ik hopelijk ooit bij de collectie mag toevoegen: omega seamaster planet ocean, breitling superocean heritage 46 en breitling navitimer vind ik prachtige klokken.
Deze hobby deel ik met je! Sta iedere week 5 x1,5u in de sportschool aan de gewichten te sjorren :). Ik draag echter dan weer geen “grotere” horloges maar max 41mm.
Het trainingsschema hebben we dan gelijk.
Ik vind alles onder de 44 mm te klein staan op mijn pols. Wel jammer want er zijn veel prachtige horloges van 42 of 40 mm maar eens rond de pols heb ik geen klik… smaken verschillen natuurlijk
Hartelijk welkom en zo te zien een waarachtige liefhebber van het zuiverste water. Nou, die kunnen we hier zeker niet de toegang ontzeggen.
Nogmaals: hartelijk welkom!